Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KimD schreef:Iedere keer als ik "Fotomeeting Limburg" zie staan en ik klik erop word hij georganiseerd door Ashii of Romyloverr en ook deze keer ga ik me er mee bemoeien.
Dames nogmaals(!!) Brunssummerheide kunnen jullie enkel in het bos voor op de open vlakte te kunnen fotograferen moet je een ontheffing aanvragen voor een dagdeel en dat moet een dag door de week zijn.Daarbij is manage Brunssummerheide er niet gecharmeerd van als hun parkeerplaats in beslag wordt genomen door een aantal wagens inclusief trailers. Je kunt wel aan de kant van de mijnen doen.
Kasteel Hoensbroek kom je never nooit met het paard, die locatie is heilig voor het beheer en je mag daar absoluut niet zomaar met paarden komen.Wij hebben daar ons eindexamen gala gehouden een aantal jaar geleden en toen der tijd betaalden wij al 2000,- euro....
Vijlenerbos, moet ik het nog echt een keer vertellen? Als je het in de buurt van het Hijgend Hert gaat doen kan het niet. De eigenaren vandaar zijn daar niet van gediend... dan zou je een andere locatie moeten zoeken rondom het Vijlenerbos.
Verderop in Limburg zijn veel mooiere plekken, de meinweg is er daar ene van.Ook al in Nieuw Bergen geweest was ook een prachtige locatie.
Leverage schreef:KimD schreef:Iedere keer als ik "Fotomeeting Limburg" zie staan en ik klik erop word hij georganiseerd door Ashii of Romyloverr en ook deze keer ga ik me er mee bemoeien.
Dames nogmaals(!!) Brunssummerheide kunnen jullie enkel in het bos voor op de open vlakte te kunnen fotograferen moet je een ontheffing aanvragen voor een dagdeel en dat moet een dag door de week zijn.Daarbij is manage Brunssummerheide er niet gecharmeerd van als hun parkeerplaats in beslag wordt genomen door een aantal wagens inclusief trailers. Je kunt wel aan de kant van de mijnen doen.
Kasteel Hoensbroek kom je never nooit met het paard, die locatie is heilig voor het beheer en je mag daar absoluut niet zomaar met paarden komen.Wij hebben daar ons eindexamen gala gehouden een aantal jaar geleden en toen der tijd betaalden wij al 2000,- euro....
Vijlenerbos, moet ik het nog echt een keer vertellen? Als je het in de buurt van het Hijgend Hert gaat doen kan het niet. De eigenaren vandaar zijn daar niet van gediend... dan zou je een andere locatie moeten zoeken rondom het Vijlenerbos.
Verderop in Limburg zijn veel mooiere plekken, de meinweg is er daar ene van.Ook al in Nieuw Bergen geweest was ook een prachtige locatie.
Bedankt voor de info!Een aantal locaties van de,kaart (oa Kasteel Hoensbroek vanwege de veiligheid). Er is ook nog niks zeker, waren alleen maar voorstellen wat betreft locaties.
Moet wel zeggen dat ik je post een beetje aanvallend vind overkomen. Gezien het dus alleen nog maar voorstellen waren. Maar goed, het zal uiteraard goed bedoeld zijn en het was nuttige info (info die voor mij in ieder geval nog niet bekend was)
Citaat:Fotografen:
1. Ashley - http://www.hippiqueinpicture.weebly.com
2. Sylvana ( ovb betrekking modellen )
3. Kim - ( ovb locatie en datum ) http://kimvanderveeke.tumblr.com/
4. Karlijn - (ovb)http://karlijn.solidegroep.nl/foto-s
5. Leen - ( ovb locatie en datum)
Reservelijst:
1. Dreamgurlie
Modellen:
1. Sylvana - Draver en Shire
2. Deborah - Welsh pony- foto
3. Jorien - Tinker Sir Hendrik, ruin, 1.74m - foto
4. Merle - KWPN (pony) - foto
5. Jeanine - Fries Wiebe, ruin, 1.68m -
Reservelijst:
6. Jenthe - Arabier x KWPN -
7. Zhippo - KWPN Zhippo, ruin, 1.74 -
KimD schreef:Weet je wat je me kunt? Keer op keer zoeken jullie locaties uit waar het onmogelijk is.Ik probeer jullie hier van te behouden, weet je uberhaupt wat voor geldboetes je kunt krijgen hier in de buurt als je ergens rijdt of bent met het paard waar je niet hoort? En er zijn altijd muggenzifters die het beheer of boswachter bellen.
Nogmaals het is allemaal goed bedoeld maar ik word als aanvallend bedoeld, het gaat mij om het feit dat mensen dan van ver komen die wel met de trailer komen maar vervolgens weer rechts om keert kunnen maken omdat het niet gaat. En ik ken nu eenmaal veel mensen met bedrijven hier in de buurt en ook veel van de reglementen en dergelijke, maar het lijkt niet van harte te worden genomen.
& Ashley van een paard maken ze niet zo'n probleem maar wel als daar 5 tot 8 paarden staan te schijten met bijbehorende eigenaren en de hele mikmak.![]()
Midden en Noord Limburg zijn veel mooiere locaties waar je wel makkelijk met het paard terecht kan en ook een fijne fotomeeting kunt houden tot in de puntjes. De Meinweg is daar een van bijvoorbeeld.
Ik snap ook dat het een probleem is om een trailer en de hele mikmak te regelen als je 12/13/14 bent mar toch, hier in de buurt is het vrijwel niet mogelijk.Ja bij mij in de wei kun je foto's maken, dan heb je zelfs de stoomtrein op de achtergrond.