misschien kan het in valkenburg ook ? weet iemand daar een goede parkeerplaats ? dan wil ik daar anders wel een meeting organiseren !
Ylvy
Geplaatst: 05-06-13 15:39
het belletje ging super! kon helaas vandaag pas bellen vanwege een overlijdene en het regelen van de begrafenis morgen.
Ik heb dus iemand aan de lijn gekregen die op bokt zit ze gaat super ons best voor ons doen om te regelen dat wij mogen. heb daarbij aangegeven dat we: - Rond eind augustus willen - Van de paden af willen - Ochtend EN middag willen - met 10/15 paarden en hetzelfde aantal fotografen komen.
Ook zorgt ze ervoor dat we geen boete krijgen, namelijk: ALS wij dus niks gevraagd hadden en we kwamen iemand tegen, hadden we allemaal een lekkere boete aan de neus hangen.
binnenkort krijg ik een email van de persoon die ons hier toestemming voor gaat geven, en wanneer het het beste uitkomt. dus mensen: het gaat ons lukken!
xSlvna
Geplaatst: 05-06-13 17:29
Weet dus nog niet of we zéker toestemming krijgen hè. Hopen val wel dus!
nog steeds niks terug, heb nu iemand anders van de hei aan de lijn, maar die is zo onvriendelijk, pff... zo stuurt diezelfde mail ( van 6 weken ofzo terug ) WEER door naar de persoon, het telefoontje laatst intresseerde haar niks en ze wou niet luisteren.
ik ben heel bang dat we geen antwoord gaan krijgen. binnenkort bel ik nog een keer als ik niks terug krijg, daarna kies ik defenitief de andere locatie
Pieter had nog een locatie, maar pieter is nergens te bekennen
manonnevot
Geplaatst: 01-08-13 23:10
Ik zou ook wel mee willen doen maar weet niet of het mag van mijn moeder en kan dan misschien aan de hand met hoofdstel en anders alleen onder het zadel, omdat het een hengst is, maar hij is wel heel lief. Foto's staan in profiel (Raspoetin)
Mensen, even niet op gaan geven, Deze meeting gaat waarschijnlijk niet eens door, puur omdat er maar 1 locatie is en die kost 25 euro per paard Dat gaat hem helaas niet worden
Ik ben al begonnen met heldense bossen, deze kost geen geld, hommelheide weet ik niets van en als organisator lijkt het me handig te weten waar/hoe/wat maar bedankt! ik zet hier zo een link neer!