Ik heb afgelopen dagen een aantal pb's gehad of aanmeldingen wel goed zijn doorgekomen. Dat zijn ze allemaal in principe, maar mijn examens lopen iets anders dan gepland en die hebben prioriteit boven de meeting. Ik heb vanaf vrijdag 3 maanden vakantie dus dan tijd genoeg om een meeting te organiseren en ik zal dit weekend de lijst in de OP bijwerken, een datum kiezen en indien nodig nog een keer kijken in het andere topic wie zich hadden afgemeld en hier nog niet gemeld hebben.
Ik moet ook nog ff kijken.. Kan opzich wel vrij vragen maar dan moet ik 3 vd 4 zondagen al vrij vragen in september en laat ik nou net door willen geven dat ik geen zaterdagen meer wil en alleen maar zondagen wil werken..
Lijsten moeten hier nog wat verder ge-update worden, in mijn eigen bestandje staat alles wel al goed.
Dinsdag vertrek ik voor een week op vakantie, ik zorg dat voor die tijd iedereen die mij afgelopen tijd een PB heb gestuurd en die er nog niet opstaat er dan wel opstaat. Inschrijving blijft open tot in ieder geval 20 juni
ik zet hem ook defenitief bij mij en Banirmaa Doris Als je gekozen word samen met Banirmaa kunnen jullie lekker samen op avontuur mits jullie beide voor de zelfde gaan s'ochtends /s'middags .