Chernique schreef:
Gaaf hoor!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Aanvang groep 1:09.30
Start programma: 10.00
Modellen graag om 09.30 aanwezig zijn, zodat zij tijd hebben om de "finishing touch" aan te brengen. Fotografen kunnen dus eventueel om 10.45 komen, als we maar om 10.00 kunnen beginnen!
Portretfoto's: 10.00 - 11.15
15 minuten per model, 5 kwartier in totaal.
Actiefoto's: 11.30 - 12.15
Modellen kunnen om en om los in een paddock, of aan een longeerlijn. Ik heb een kwartier ingelast voor het neerzetten van een paddock, mochten we geen prikpaaltjes en lint hebben, dan zal dit kwartiertje dus ook niet nodig zijn.
Rijfoto's: 12.15 - 13.00
Rijfoto's kunnen in principe tot 13.00 gemaakt worden.
Pauze Fotografen: 13.00 - 13.30
Aanvang groep 2: 13.00
Start programma: 13.30
Modellen graag om 13.00 aanwezig zijn, dan is er een half uurtje in en uitloop van modellen
Portretfoto's: 13.30 - 14.45
15 minuten per model, 5 kwartier in totaal.
Actiefoto's: 14.45 - 15.30
Modellen kunnen om en om los in een paddock, of aan een longeerlijn
Rijfoto's: 15.30 - 16.30
Rijfoto's kunnen in principe tot 13.00 gemaakt worden.
Citaat:Fotografie meeting
Datum: Voorstel: 22 Juni 2013
Organisatie: Marjoow & ?
De lijst van fotografen en modellen zal ik zelf bijhouden, dit voor de overzichtelijkheid. Wil je iets aanpassen? Stuur even een PB!
Fotografen
Graag hoor ik zsm van elke fotograaf een bevestiging of hij/zij nog altijd mee wilt. Ik zal ook pb's gaan sturen!
Iedereen wiens naam is onderstreept, heeft nog niet bevestigd voor de datum-locatie!
1. Marjoow
2. Yvonne_V
3. _Jorien_
4. faatxhorse
5. Hitime
6. Chernique
7.
8. Renate85
9. Sandra
10.
Reserve fotograven
1.
2.
Modellen
Mijn voorstel is om met 10 fotografen, 2 dagdelen met elk 5 modellen aan te houden. Ik zal zelf de hele dag aanwezig zijn.
Ook van de modellen hoor ik graag zsm bevestiging of zij kunnen of niet. Willen jullie ook een foto doorsturen van je paard?
1. (Moeder van) _Priscilla - Cairo
2. _Priscilla - Veer
3. xLoki - Loki
4. Renate85 - Lee
5. Snackie - Jaron
6. Dinniej - Praline
7. Herfstwind - Joey
8. _Caitlinnn - Ivy
9. Liekec - Winston
10. roooooss - Trijntje
Reservelijst:
1. Renate85 - Ben
De lijst van fotografen en modellen zal ik zelf bijhouden, dit voor de overzichtelijkheid. Wil je iets aanpassen? Stuur even een PB!
Fotografen
Graag hoor ik zsm van elke fotograaf een bevestiging of hij/zij nog altijd mee wilt. Ik zal ook pb's gaan sturen!
Iedereen wiens naam is onderstreept, heeft nog niet bevestigd voor de datum-locatie!
1. Marjoow
2. Yvonne_V
3. _Jorien_
4. faatxhorse
5. Hitime
6.
7.
8. Renate85
9. Sandra
10.
Reserve fotograven
1.
2.
Modellen
Mijn voorstel is om met 10 fotografen, 2 dagdelen met elk 5 modellen aan te houden. Ik zal zelf de hele dag aanwezig zijn.
Ook van de modellen hoor ik graag zsm bevestiging of zij kunnen of niet. Willen jullie ook een foto doorsturen van je paard?
2. _Priscilla - Veer
3. xLoki - Loki
4. Renate85 - Lee
5. Snackie - Jaron
6. Dinniej - Praline
7. Herfstwind - Joey
8. _Caitlinnn - Ivy
9. Liekec - Winston
10. roooooss - Trijntje
Reservelijst:
1. Renate85 - Ben
Fotografen
1. Marjoow
2. Yvonne_V
3. _Jorien_
4. faatxhorse
5. Hitime
6.
7. deniseqn
8. Renate85
9. Sandra
10. S_en_Z
Reserve fotograven
1.
2.
Modellen
2. _Priscilla - Veer
3. xLoki - Loki
4.
5. Snackie - Jaron
6. Dinniej - Praline
7. Herfstwind - Joey
8. _Caitlinnn - Ivy
9. Liekec - Winston
10. roooooss - Trijntje
Reservelijst:
1.