Fotomeeting zomervakantie bij mij thuis 3 AUG

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: Fotomeeting zomervakantie bij mij thuis 3 AUG

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 21:38

Alle paarden? Dan meld ik me bij deze wel af.. sorry := Dat wordt hem voor mij echt niet.. een paar als verrassing voor je pleegouders oké maar allemaal? Pfft.. Wat een werk..

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-13 21:40

Oke. Jammer ik denk ook namelijk dat het hele plan niet door gaat aan de reacties ( niet banketstaaf bedoelt hoor)

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 00:43

Waarom moeten mensen die niets met dit topic te maken hebben toch reageren, als er fotografen zijn die het leuk lijkt om langs te komen laat je die toch lekker hun gang gaan. Waarom altijd moeten zeiken op andere.. En nee ik zou niet mee willen, maar als andere dat wel willen laat je hun dat toch lekker doen? Succes Maureen, aan het begin van het topic stonden wel een paar enthousiaste fotografen! :)

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 01:13

Dat komt omdat de discussie over het zelf aanbieden van 'modellen' even nieuw leven ingeblazen werd en omdat dat eigenlijk de omgekeerde wereld is.

De vraag is dan eigenlijk wat de aanbieder dan graag zou willen? Gratis (grote) bestanden met of zonder logo om te gebruiken voor een (commerciële) website? Een paar betaalde afdrukken?

Omdat er steeds vaker advertenties verschijnen op Bokt Markt waar mensen hun eigen paard aanbieden als 'model', terwijl de geschiktheid hiervoor nog wel eens in twijfel wordt getrokken.

Ilona

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:32

Ja maar dat hoeven fotografen die zelf niet mee gaan toch niet aan te kaarten? Dat laat je toch lekker bij het groepje dat mee gaat liggen?

annoouukie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 11:36

Sorry Maureen, dan meld ik me bij deze ook af als het alle paarden zijn.. :(

My_Little_P

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:16

Ilona schreef:
Ja maar dat hoeven fotografen die zelf niet mee gaan toch niet aan te kaarten? Dat laat je toch lekker bij het groepje dat mee gaat liggen?

Had ook gekund, ja

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 12:22

Snap het hier ook niet helemaal.. algemeen topic over dit gezeur over het aanbod op de boktmarkt qua modellen en fotografen is er toch al? Waarom dan topics gaan verstoren? En dan lees ik altijd van die reacties 'ik kies mijn modellen zelf wel uit..' wat doe je dan op de boktmarkt de hele tijd? :') Dan kijk je daar toch gewoon lekker niet? Heb je er ook geen last van. Ga lekker profielen afspeuren als je een model zoekt die jij geschikt vindt. Dat constante gezeur, jullie hebben je punt inmiddels wel gemaakt hoor.. er de hele tijd over doorgaan heeft ook geen enkele zin.

Dat ik me heb afgemeld, tja. Ik heb het na 10 modellen echt wel gehad, dus nee.. ik ga niet al haar paarden op de foto's zetten. Dat is gewoon mijn reden.

Maureen95

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-13 19:31

En misschien als jullie de paarden uit mogen kiezen?

maaikiemike

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-13 23:30

Misschien een idee om de paarden en fotografen (die wel willen) om de beurt te plannen? Bijvoorbeeld in de ochtend een paar paarden en in de middag weer.
De discussie over het aanbieden van gratis modellen op boktmarkt lijkt me hier niet nodig, ieder zijn eigen keuze.