Naam: Fabienne Boktnaam: Fabske Paard:Precious present merrie appaloosa Naam: Jolijn Boktnaam: Robijntjah Paard: Modesta merrie PRE Naam: Chantal Boktnaam: niet op bokt Paard: Lady PRE/Quarter merrie bijzonderheden bovenstaand: zowel Western, Dressuur als Spaanse outfit. Div touwhalsters en showhoofdstellen. Kunnen VD div oefeningen per paard.
Zo de laatste aanmeldingen staan er ook weer bij supergave fotografen hebben we al en ook tevens supergave modellen!!! Ben benieuwd wie er nog meer aan melden. Veel PRE's hier..
Misschien wat meer foto's van de omgeving ? Dan kan ik wel kijken wat in ongeveer wil, maar ik weet niet zo goed hoe dat wat wordt met de filmers? Ik wil eigenlijk per model wel 20minuten portret, dan (bijvoorkeur) los in paaltjes, en als laatste wat rijfoto's
Ik krijg op internet niet echt de juiste fotos gevonden. Ik zal er binnenkort eens langs gaan samen met robijntjah En de mogelijkheden bekijken. En daar fotos van maken
Idee was om de filmers op een andere gedeelte van de locatie te zetten als de fotografen dit zodat niemand elkaar in de weg staat en een ieder gewoon ruimte heeft om te doen wat ze willen doen. ik ga het even met jolijn nog overleggen wat we het beste kunnen doen en hoe. En dan komen we er even op terug bij de fotografen, ik stuur jullie tegen die tijd allemaal PB. zal waarschijnlijk ergens eind deze week worden.
Ik vond vooral dit erg gaaf http://www.mijnalbum.nl/Foto-8JSEJQI3.jpg Weet niet of t kan maar lijkt me tof om bij dat zand los foto's te maken sowieso En eigenlijk dan portret en rijfoto's bij t water
Lara ik weet niet zeker of die berg nog net zo is als toen, dat was toen ze het natuurgebied aan het aanpassen waren maar ik ga binnenkort even kijken met jolijn hoe het eruit ziet en of zoiets dergelijks nog steeds er is en mogelijk is. dat was toen zeker een hele gave plek
Naam: Fabienne Boktnaam: Fabske Paard:Precious present merrie appaloosa Naam: Jolijn Boktnaam: Robijntjah Paard: Modesta merrie PRE Naam: Chantal Boktnaam: niet op bokt Paard: Lady PRE/Quarter merrie bijzonderheden bovenstaand: zowel Western, Dressuur als Spaanse outfit. Div touwhalsters en showhoofdstellen. Kunnen VD div oefeningen per paard.
Zo de laatste aanmeldingen staan er ook weer bij supergave fotografen hebben we al en ook tevens supergave modellen!!! Ben benieuwd wie er nog meer aan melden. Veel PRE's hier..
Is goed richard thnx En ubimone ik zet je er straks ff bij
sMieke
Geplaatst: 16-04-13 16:06
even een stipje. binnenkort gaan mijn paarden verhuizen naar óf oosterhout óf udenhout dus weet nu nog niet of het haalbaar is. (pre ruin of platenbonte tinker kruising)
De mijne is ondertussen ruin maar voorgaande keren ging het altijd prima met merries erbij! Ze hebben alleen tijdens een shoot een paar keer zijn vijfde been weg mogen photoshoppen hihi...
Wij hebben namelijk een stal vol met PRE hengsten en er staan ook nog 2 merrie's (waarvan een merrie van mij) en dat gaat prima als je maar geen merrie bij de hengst zet en niet zorgt dat de merrie in contact komt met de hengst, want dan gaan ze overal doorheen, die hengsten Ik heb al een meeting gehad met een PRE hengst en dat ging echt super, hij keek niet eens naar andere paarden. Als je maar ver genoeg uit elkaar blijft bij de merrie's met de PRE's dan gaat het gewoon prima