Ik ben de 13e jarig en krijg ook te horen of ik voor mn VWO geslaagd ben maar ik kom sowieso geef die vrijdag ook sowieso een feestje voor mn verjaardag en om of mn verdriet weg te drinken of te vieren dak geslaagd ben haha! Vandaar dat ik liever op zondag wilde (a)
Hahahah Nikki toch Ik heb het liefste ook zondag gezien ik dan vanuit m'n vriend kom in Oosterhout en die op zaterdagen werkt + doordeweeks verschilt het. Op zondag heeft hij altijd vrij
Loeky01
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-13 18:34
Haha ik ben zoo blij dat ik die stress niet meer heb . Ben vorig jaar geslaagd .
Ja dat kan ik ook doen inderdaad Indy. Ik denk dat ik het zo laat .
Hahaha nemen jullie ook een drankje voor ons mee als jullie geslaagd zijn
Sorry, lijkt alsof je Indy heet vanwege je boktnaam . Maar hoeft natuurlijk niet. Ik ga (weer) even proberen een collage te maken om een duidelijk overzicht te hebben van welke modellen we nu hebben . Die van vanmiddag was plots weg -.-
Nikkivdnberg
Geplaatst: 20-03-13 18:38
Haha doen we Beetje extra gezellig maken moet kunnen he haha
Inderdaad, dat moet wel te doen zijn. Het is toch voor onze lol, lekker gratis (je ziet wel eens van die meetings waar mensen geld vragen..) en goed voor het portfolio!
Jeeeej, mijn collage toch nog terug gevonden . Scheelt weer een half uur eraan bikkelen. Zal hem even uploaden dan stuur ik hem. Sharon ik heb van Blue even een foto van jouw facebook gepakt, aangezien ik niet op photobucket kan vanuit school.
Ja ze is anders bang dat ze me kwijt raakt haha dus ver weg gaat ze niet en ze kan zelfs doodliggen op commando in gebarentaal haha
Loeky01
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-13 19:00
Precies . En als je een soort van collage hebt is het altijd duidelijker om te zien wat je nou hebt!
Loeky01
Geplaatst door de TopicStarter: 20-03-13 19:00
94ninitjuh94 schreef:
Ja ze is anders bang dat ze me kwijt raakt haha dus ver weg gaat ze niet en ze kan zelfs doodliggen op commando in gebarentaal haha
Haha gut wat schattig
JoyceLa
Geplaatst: 20-03-13 19:01
Leuk gedaan!
Nikkivdnberg
Geplaatst: 20-03-13 19:08
Zekers haha Andere hondje is super slim en houdt van knuffelen en doet alles voor eten Het oudje eigenlijk ook wel haha, mijn vorige hond totaal niet. Echt zonde die had ook erg mooi op de foto gestaan...