Ben heel actief op BM hoor En reageer wel 's op je topics maar meestal kijk ik alleen Ben gek op herders dus ze heeft daarmee sowieso al een streepje voor
Ik hoop zo erg dat ik mee mag. Gewoon omdat ik al die foto's wel eens zie die hier zijn gemaakt en natuurlijk omdat er goeie fotografen mee gaan! Ja, netjes alle site's bekeken, van die bekend waren want het is toch 2 uur rijden voor mij.
Ben benieuwd na de uitslag alvast Jade, Happy en Toby willen alle 3 wel op de foto Echt mooie foto's van ze heb ik nog niet. Foto van Jade is nog van bij haar vorige baas.
Klopt, is American Red zoals het zo mooi op de stamboom staat. Jade heb ik heel veel geluk mee gehad dat ik haar bazin mag zijn. Ze woont pas een 3 maanden bij me. Maar het is echt een geweldig lieve hond
In profiel een kleintje, vanmiddag plaats ik een goede foto! Ik kom als fotografe maar eventueel? Als er veel interesse is, of iets te regelen valt?
regine
Geplaatst: 08-02-13 15:26
Zou je van Kersse een andere foto achter haar naam willen plaatsen. Heb namelijk een veel lievere dan die er nu staat en wil tuurlijk zo goed mogelijk voor de dag komen