D.d.ankje voor het in de lijst zetten LynnDenise. Via mobiel is dat best lastig. Ik houd het liever ook klein, ik ben nog geen ster in mensen en in kleinegroep is het wat makkelijker om beetje te leren van andere.
Gowlan
Geplaatst door de TopicStarter: 04-02-13 20:39
Ja er staat er 1 bij waarvan hij onbekend is, maar op zich geen probleem tot nu toe heb ik al 2x nee voor jou gehad op die datum.
Simbaa
Geplaatst: 04-02-13 20:45
Ahh jammer dat ik het nu pas zie! Ik had ook wel graag model gestaan en ik kom uit Rotterdam. Is er nog een reserve-lijst?
Denk dat de route van maashaven? Komt die.na.zuidplein? Langs katendrscht naar wilhelminaplein een mooie route is.om te.fotograferen. Ik neem aan dat de.meeste met openbaar vervoer.komen.of.hun auto neerzetten.bij een. P+r
Voor mij zal het de auto bij een p+r stallen worden.
LynnDenise
Geplaatst: 04-02-13 20:53
Op die route loop je van metro naar metro, dus kan je weer makkelijk naar huis. Ook heb je daar veel mooie plekjes. O.a. waterkant, bankjes, bruggetjes, erasmusbrug, ss rotterdam, hotel new york. Maar een delfshaven kan ook.mooi.zijn denk ik...
Ik heb me aangemeld met mijn eigen naam (Jantine Blokland) ik wil ook met openbaar vervoer komen, dus als ik met iemand mee kan reizen ofzo? zou gezellig zijn!
Misschien leuk om een soort industrieel sfeer te gebruiken? Is net even wat anders!
MisticRider
Geplaatst: 04-02-13 21:05
Freya schreef:
Mocht iemand mij op willen vangen bij een station, want ik ben echt niet handig met openbaar vervoer, hihi
Heee, waar kom jij vandaan? anders kunnen we samen lekker klungelen hahaha
jSophiaF
Geplaatst: 04-02-13 23:07
MisticRider schreef:
Freya schreef:
Mocht iemand mij op willen vangen bij een station, want ik ben echt niet handig met openbaar vervoer, hihi
Heee, waar kom jij vandaan? anders kunnen we samen lekker klungelen hahaha
Ik maak vanmiddag een topic voor de 2e meeting aan. Fleur-V tuurlijk kan je op de reservelijst, en van de reservelijst maak ik vanmiddag een topic aan met datumprikker
Lalee_
Geplaatst: 05-02-13 09:44
Seni schreef:
Is er ergens ook bijv. Een 'mooie' grafitti muur?
Volgens mij wel, maar ik weet het niet zeker. Ik kan er wel een keertje gaan kijken want het is 5 minuten fietsen voor mij
Ik zit namelijk zelf in Rotterdam op school en woon er ook maar 15 min vandaan. En vanmiddag ben ik niet thuis dus dan kan ik mij ook niet opgeven voor fotograaf.
Als er een reservelijst is, zou ik daar ook wel graag op willen! (kom ook uit Rdam)
NiKip
Geplaatst: 05-02-13 13:48
Seni schreef:
Is er ergens ook bijv. Een 'mooie' grafitti muur?
Ik ben vorige zaterdag al naar een graffiti muur geweest. Dus als dat de locatie wordt voor deze shoot twijfel ik of ik wel mee ga. Wil wel graag wat variatie in mijn portfolio