Fotomeeting Honden in Leersum.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:54

Ik wil graag mijn mening geven waarom ik wel mee wil.
Ik zie dit als oefening, en ook ik heb nog nooit nabestellingen gehad.

Ik wil ts aanbieden om te helpen met het voorbereiden, schema's ed.
Alleen op de dag zelf ben ik liever wat meer op de achtergrond :+ (ben nogal verlegen)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:58

xx_Kelly_xx schreef:
Dat snap ik, maar kijk, als je alle fotografen laat stemmen op alle honden ( dus ook op die van jou ) dan is dat het eerlijkst. Dat is denk ik wat de fotograaf bedoelt.

En als je hond dan niet gekozen word wel zo eerlijk zijn om de organisatie te doen en de hele dag aanwezig te zijn.

Want je moet op de tijd letten, bijv. om het kwartier roepen dat de fotografen laten wisselen enzo, en ook de leiding durven nemen enzo. De fotografen moeten met een goed gevoel weggaan en voor hun is die meeting ook bedoeld. Niet voor ons als modellen. Is een tip, geen kritiek.

Over het nabestellen, zo zit ik inidergeval niet in elkaar, mijn hond wilde niet echt poseren en er kwamen toch hele mooie platen uit, dus zolang alle fotografen redelijke prijzen hanteren, bestel ik ze bijna allemaal na, op een paar na dan, die ik dan iets minder vind. Vind dat ik dat de fotografen verschuldigd ben, want ze hebben zo hun best gedaan.

Ik ga eerst kijken hoeveel animo er is, ik doe de organisatie samen met in ieder geval één ander model en waarschijnlijk nog twee extra. Dat komt dus allemaal helemaal goed. :)

Vind het helaas jammer dat er alleen maar kritiek komt in dit topic.

Edit; Verder is het nog niet zeker of ik aan stemmen ga doen, niet in mijn eigen belang maar ook in het belang van mensen met een minder speciaal ras, die kunnen zo dus nooit mee op een meeting. ;)
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 22-01-13 21:00, in het totaal 2 keer bewerkt

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 20:59

elmo_browny schreef:

Alleen op de dag zelf ben ik liever wat meer op de achtergrond :+ (ben nogal verlegen)

Wil er nog even aan toevoegen dat ik meerdere meetings zo heb geholpen in de organisatie ;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 20:59

elmo_browny schreef:

Dat vind ik onwijs lief :). Liesj1998 helpt mij ook, dus dan zouden wij als modellen gesplitst kunnen gaan.

Biebz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:02

Oke :)
Al denk ik dat weinig mensen gaan naar een meeting die georganiseerd word door 2 tieners. Bedoel daar verder niks mee ;) Maar ik kijk zelf iig ook vaak naar de leeftijden van de organisatoren ivm met ervaringen.

Ik kom iig naar deze meeting omdat ik helaas bij de vorige niet aanwezig kon zijn door ziekte, dus hier een 2de poging :p

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 21:04

elmo_browny schreef:
Oke :)
Al denk ik dat weinig mensen gaan naar een meeting die georganiseerd word door 2 tieners. Bedoel daar verder niks mee ;) Maar ik kijk zelf iig ook vaak naar de leeftijden van de organisatoren ivm met ervaringen.

Ik kom iig naar deze meeting omdat ik helaas bij de vorige niet aanwezig kon zijn door ziekte, dus hier een 2de poging :p

Haha, gezellig. :)

Dat zou kunnen inderdaad, ik heb wel veel geleerd van de afgelopen meeting wat ik dus echt kan verbeteren, als jij als stand-in wil dienen en zeggen waar ik de fout in ga, dan zou ik dat heel fijn vinden. :Y)

blond_queen

Re: Fotomeeting Honden in Leersum.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:15

Elmo_browny ik zag in je portfolio allemaal kooikers, leuk zo een heb ik ook! :D

En misschien moeten we inderdaad eerst wachten of er meer geïnteresseerde zijn voor er allerlei discussies over nabestellen en stemmen en dergelijke komen.. :}

nicoletjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:19

Ik wil me graag opgeven als fotograaf:
Bokt naam: Nicoletjee
Naam: Nicole
Ervaring:Beginner
Camera: Nu nog een Fujifilm maar hopelijk binnen korte periode een Canon 650
Site:geen

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:47

xPure schreef:
Edit; Verder is het nog niet zeker of ik aan stemmen ga doen, niet in mijn eigen belang maar ook in het belang van mensen met een minder speciaal ras, die kunnen zo dus nooit mee op een meeting. ;)

Om hier even op terug te komen. Van oorsprong is een meeting bedoeld als portfolio aanvulling voor fotografen. Dus het is logisch dat de mensen met een minder speciaal ras of een vaak voorkomend ras dan niet worden uitgekozen, jammer, maar zo is het wel. Mijn portfolio zit nu al vol met haflingers. Wil ik weer een keer mee naar een meeting, en zijn daar veel haffie's is het voor mij onzin om daar naartoe te gaan.

Alleen mensen als Bianca, die echt willen oefenen, en verder niet kijken voor portfolio hebben meer aan zo'n soort meeting.

Dan kom je er dus toch op neer dat het allemaal voor de gratis foto's is. :j

_Chip

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:55

xPure schreef:
Je kunt er ook eens met een andere blik tegenaan kijken dan iedereen direct in het negatieve rijtje te plaatsen. ;) Ik ga geen wandeltocht organiseren omdat ik een kleine hond in mijn bezit heb die niet zo ver kan lopen en ik door medische redenen ook niet. Natuurlijk heb ik naar andere meetings gekeken, heel veel zelf, helaas zijn deze allemaal op meer dan één uur reizen en aangezien ik geen auto heb, vind ik dat veel te veel om met het ov te doen. :)

Ik heb afgelopen zondag een meeting georganiseerd waar ik niet met de opgegeven hond aanwezig kon zijn in verband met de kou, dit is dan ook de reden dat ik het nogmaals wil doen, maar dan in de lente zodat de kou minder is. Ik heb je een PB gestuurd aangezien ik een advertentie van jou zag waar je gratis shoots deed om je portfolio uit te bereiden, ik zie persoonlijk weinig verschil tussen het gratis maken van foto's één-op-één dan met meerdere fotografen van meerdere honden.

Het is aan jou de keuze of je mee gaat, of niet. Daar lig ik echt niet wakker van en het was totaal niet vervelend bedoelt maar ik vind het jammer dat je het zo oppakt.

Je hebt een topic geopend, that's it. Voor de rest heeft Madelon alles gedaan..
Je kunt het beter zeggen als 'Ik ben afgelopen zondag mee geweest naar een meeting'

Wiwabalia

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 21:59

Madelon had inderdaad de organisatie in handen die dag.

vivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:17

Ik wil me graag opgeven als fotograaf:
Bokt naam: vivan
Naam: Sophie
Ervaring: redelijk. Niet qua meetings, wel qua fotografie
Camera: Nikon D5000
Site: http://hestipictures.weebly.com

nicoletjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:53

Ik wil even reageren ts ook honden van een niet zo speciaal ras kunnen gewoon worden uit gekozen. Fotografen kijken niet alleen maar naar het ras, ze kijken naar de uitstraling van de hond en vaak ook wat ze nog zoeken voor hun portfolio.
En ik spreek uit ervaring want een labrador is niet heel speciaal dus elk ras kan gewoon worden gekozen. Ik persoonlijk in dit geval zal willen kiezen voor het stemmen op de modellen.

En ik probeer ook altijd in ieder geval 1 bij elke fotograaf te bestellen vind ik wel zo eerlijk.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 23:02

Modellen:

1.
Bokt naam: xPure.
Naam: [naam].
Naam hond: La Diva
Ras hond: Yorkshire Terriër x Shih Tzu.
Foto:
Klik hier voor de foto van La Diva.
Extra: Erg druk, eigenwijs en brutaal. :')

2.
Boktnaam: AngelSpirit
Naam: Lindsey
Naam hond: Mara
Ras hond: Leonberger
Foto:
Klik hier voor de foto van Mara.
Klik hier voor de foto van Mara.
Extra: Grote hond (60+), atletisch, heel veel energie en erg nieuwsgierig en vriendelijk tegenover mensen en andere honden.

3.
Bokt naam: Liesj1998
Naam: Elise
Naam hond: Tika.
Ras hond: Heidelwachtel.
Foto: Er komt nog een foto aan.
Extra: Druk, jachthond.

4.
Bokt naam: blond_queen
Naam: Annabel
Naam hond: Flush
Ras hond: Kooikerhondje
Foto:
Klik hier voor de foto van Flush.
Extra: Niet van toepassing.

5.
Bokt naam: Didoe.
Naam: Anouk.
Naam hond: Anouk.
Ras hond: Heidelwachtel.
Foto: Er komt nog een foto aan.
Extra: Druk, jachthond.

6.
Bokt naam: TanikaDiddan.
Naam: Tanika.
Naam hond: Misty.
Ras hond: Border Collie.
Foto:
Klik hier voor de foto van Misty.
Extra: Niet van toepassing.

Fotografen:

1.
Bokt naam: elmo_browny
Naam: Bianca
Ervaring: Amateur
Camera: Tijdelijk (tegen die tijd ook nog wel ) Canon 1000D 70-300mm
Site: biebzpictures.weebly.com/

2.
Bokt naam: Nicoletjee
Naam: Nicole
Ervaring: Beginner
Camera: Nu nog een Fujifilm maar hopelijk binnen korte periode een Canon 650
Site: geen

3.
Bokt naam: vivan
Naam: Sophie
Ervaring: redelijk. Niet qua meetings, wel qua fotografie
Camera: Nikon D5000
Site: http://hestipictures.weebly.com
Laatst bijgewerkt door Eunomia op 22-01-13 23:18, in het totaal 3 keer bewerkt

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 23:02

nicoletjee schreef:
Ik wil even reageren ts ook honden van een niet zo speciaal ras kunnen gewoon worden uit gekozen. Fotografen kijken niet alleen maar naar het ras, ze kijken naar de uitstraling van de hond en vaak ook wat ze nog zoeken voor hun portfolio.
En ik spreek uit ervaring want een labrador is niet heel speciaal dus elk ras kan gewoon worden gekozen. Ik persoonlijk in dit geval zal willen kiezen voor het stemmen op de modellen.

En ik probeer ook altijd in ieder geval 1 bij elke fotograaf te bestellen vind ik wel zo eerlijk.

Dan stemmen we. :)

vivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:10

Bij mijn aanmelding wil ik graag toevoegen dat ik ovb van de datum en vervoer is (na 15 april is vervoer geen probleem, heb dan rijbewijs. zou wel graag willen carpoolen :) ) Ik heb in mei examens en ergens in maart een toetsweek. Dus dat moet wel duidelijk zijn, dat het kan dat ik afzeg als de datum bekend is. Ook hoop ik, na deze helaas, maar vurige discussie, dat de meeting goed en leuk georganiseerd wordt. Dus niet alleen voor gratis foto's jagers.
Ik stem ook het liefst. Ik wil wel een hond met uitstraling voor mn lens :) haha. en ik selecteer niet op ras :)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 23:12

vivan schreef:
Bij mijn aanmelding wil ik graag toevoegen dat ik ovb van de datum en vervoer is (na 15 april is vervoer geen probleem, heb dan rijbewijs. zou wel graag willen carpoolen :) ) Ik heb in mei examens en ergens in maart een toetsweek. Dus dat moet wel duidelijk zijn, dat het kan dat ik afzeg als de datum bekend is. Ook hoop ik, na deze helaas, maar vurige discussie, dat de meeting goed en leuk georganiseerd wordt. Dus niet alleen voor gratis foto's jagers.
Ik stem ook het liefst. Ik wil wel een hond met uitstraling voor mn lens :) haha. en ik selecteer niet op ras :)

Super. Dan gaan we gewoon stemmen. :)

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:17

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 23:20

vivan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:26

Die is leeeeeeeeuk!

blond_queen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 23:33

vivan schreef:
Die is leeeeeeeeuk!

hihi ja he <3 <3

@xPure dankje!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-13 23:34

Wat een leuke hond trouwens. <3

Didoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 10:55

Liesj1998 schreef:
Heey Ann! Als de datum bekent is zal ik even vragen aan mn opa of we zijn hondjes mogen. Goed ?
Als t mag meld ik me graag model. ;D

Indd ^^^ Als de datum goed uitkomt :P

Ik wil me graag opgeven als model:
Bokt naam: Didoe
Naam: Anouk
Naam hond: Anouk
Ras hond: Heidewachtel
Foto: Komt nog ;)
Extra: Het is een lieve jachthond .

Sterre

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 11:59

Moderatoropmerking:
Zo dames, de toon in dit topic is op z'n zachts gezegd niet erg aardig :\ !! Ik verzoek jullie dan ook vriendelijk maar dringend ontopic te blijven en evtl. persoonlijke ruzies per PB uit te vechten! Gebeurd dit niet, ga ik dit topic sluiten!

BaiNar

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 13:50