Ik zie dit als oefening, en ook ik heb nog nooit nabestellingen gehad.
Ik wil ts aanbieden om te helpen met het voorbereiden, schema's ed.
Alleen op de dag zelf ben ik liever wat meer op de achtergrond

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xx_Kelly_xx schreef:Dat snap ik, maar kijk, als je alle fotografen laat stemmen op alle honden ( dus ook op die van jou ) dan is dat het eerlijkst. Dat is denk ik wat de fotograaf bedoelt.
En als je hond dan niet gekozen word wel zo eerlijk zijn om de organisatie te doen en de hele dag aanwezig te zijn.
Want je moet op de tijd letten, bijv. om het kwartier roepen dat de fotografen laten wisselen enzo, en ook de leiding durven nemen enzo. De fotografen moeten met een goed gevoel weggaan en voor hun is die meeting ook bedoeld. Niet voor ons als modellen. Is een tip, geen kritiek.
Over het nabestellen, zo zit ik inidergeval niet in elkaar, mijn hond wilde niet echt poseren en er kwamen toch hele mooie platen uit, dus zolang alle fotografen redelijke prijzen hanteren, bestel ik ze bijna allemaal na, op een paar na dan, die ik dan iets minder vind. Vind dat ik dat de fotografen verschuldigd ben, want ze hebben zo hun best gedaan.
elmo_browny schreef:Ik wil graag mijn mening geven waarom ik wel mee wil.
Alleen op de dag zelf ben ik liever wat meer op de achtergrond(ben nogal verlegen)
elmo_browny schreef:Ik wil graag mijn mening geven waarom ik wel mee wil.
Alleen op de dag zelf ben ik liever wat meer op de achtergrond(ben nogal verlegen)
elmo_browny schreef:Oke![]()
Al denk ik dat weinig mensen gaan naar een meeting die georganiseerd word door 2 tieners. Bedoel daar verder niks meeMaar ik kijk zelf iig ook vaak naar de leeftijden van de organisatoren ivm met ervaringen.
Ik kom iig naar deze meeting omdat ik helaas bij de vorige niet aanwezig kon zijn door ziekte, dus hier een 2de poging :p
xPure schreef:Edit; Verder is het nog niet zeker of ik aan stemmen ga doen, niet in mijn eigen belang maar ook in het belang van mensen met een minder speciaal ras, die kunnen zo dus nooit mee op een meeting.
xPure schreef:Je kunt er ook eens met een andere blik tegenaan kijken dan iedereen direct in het negatieve rijtje te plaatsen.Ik ga geen wandeltocht organiseren omdat ik een kleine hond in mijn bezit heb die niet zo ver kan lopen en ik door medische redenen ook niet. Natuurlijk heb ik naar andere meetings gekeken, heel veel zelf, helaas zijn deze allemaal op meer dan één uur reizen en aangezien ik geen auto heb, vind ik dat veel te veel om met het ov te doen.
![]()
Ik heb afgelopen zondag een meeting georganiseerd waar ik niet met de opgegeven hond aanwezig kon zijn in verband met de kou, dit is dan ook de reden dat ik het nogmaals wil doen, maar dan in de lente zodat de kou minder is. Ik heb je een PB gestuurd aangezien ik een advertentie van jou zag waar je gratis shoots deed om je portfolio uit te bereiden, ik zie persoonlijk weinig verschil tussen het gratis maken van foto's één-op-één dan met meerdere fotografen van meerdere honden.
Het is aan jou de keuze of je mee gaat, of niet. Daar lig ik echt niet wakker van en het was totaal niet vervelend bedoelt maar ik vind het jammer dat je het zo oppakt.
nicoletjee schreef:Ik wil even reageren ts ook honden van een niet zo speciaal ras kunnen gewoon worden uit gekozen. Fotografen kijken niet alleen maar naar het ras, ze kijken naar de uitstraling van de hond en vaak ook wat ze nog zoeken voor hun portfolio.
En ik spreek uit ervaring want een labrador is niet heel speciaal dus elk ras kan gewoon worden gekozen. Ik persoonlijk in dit geval zal willen kiezen voor het stemmen op de modellen.
En ik probeer ook altijd in ieder geval 1 bij elke fotograaf te bestellen vind ik wel zo eerlijk.
vivan schreef:Bij mijn aanmelding wil ik graag toevoegen dat ik ovb van de datum en vervoer is (na 15 april is vervoer geen probleem, heb dan rijbewijs. zou wel graag willen carpoolen) Ik heb in mei examens en ergens in maart een toetsweek. Dus dat moet wel duidelijk zijn, dat het kan dat ik afzeg als de datum bekend is. Ook hoop ik, na deze helaas, maar vurige discussie, dat de meeting goed en leuk georganiseerd wordt. Dus niet alleen voor gratis foto's jagers.
Ik stem ook het liefst. Ik wil wel een hond met uitstraling voor mn lenshaha. en ik selecteer niet op ras
blond_queen schreef:Hier zijn wat foto's van mijn hondje Flush.
http://sphotos-e.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 0820_n.jpg
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 1430_n.jpg
http://sphotos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-a ... 4682_n.jpg
Liesj1998 schreef:Heey Ann! Als de datum bekent is zal ik even vragen aan mn opa of we zijn hondjes mogen. Goed ?
Als t mag meld ik me graag model. ;D