- wat voor camera + lenzen heb je? De nikon D5100 met de standaard kitlens en een niet automatische 70-300 lens
- Weet je wat sluitertijden, diafragma, scherptediepte, gebruik van licht, witbalans enz zijn? Ik ken ondertussen heel mijn camera van binnen en van buiten inclusief alle technische gegevens. Ik ben nu vooral bezig om ervaring op te doen.
- hoe lang fotografeer je al en heb je vooral ervaring met paarden of juist andere dingen? Ik ben nu ongeveer een jaartje serieus bezig maar kan kwa ervaring nog veel opsteken. Ik fotografeer voornamelijk paarden en vogels.
- hoe creatief ben je zelf met composities of vind je het fijn als iemand je daarbij kan helpen om modellen neer te zetten? Ik vind het nog moeilijk om een compositie te bedenken of een model neer te zetten. Iemand die al wat langer in het vak zit zou mij daarbij erg goed kunnen helpen en zou ik erg fijn vinden.
- zou je specifiek iets willen leren of wat tips over willen? Ik zou persoonlijk erg blij zijn met een kritisch persoon die mij kan helpen een model juist neer te zetten en zijn mening graag uit op andermans foto's. (Daar ben ik namelijk zelf ook niet vies van.

Oh, en niet omdat ik haat aan je heb hoor Leonyr, maar omdat ik Leonie persoonlijk heel goed ken (vrienden) is het voor mij leerzamer als ik met iemand anders wordt gekoppeld. Leonie heeft mij namelijk al erg goed geholpen met de technische kant van fotografie...