Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Lara schreef:Ik wil trouwens wel even duidelijk voor de fotografen die hier en ook bij mij zijn aangemeld: als je hier word uitgekozen zal ik je bij mij van de reservelijst halen. Dit omdat ik het voor de andere reserves ook eerlijk wil houden die niet dan helemaal niet op meeting gaan.

xMiinh schreef:Ilona schreef:Ik sta er niet tussen? ö
Nu weldit zijn de aanmeldingen die zich in het topic hebben gemeld. De mensen die zich bij marjoow hebben gemeld zonder het te vermelden in dit topic staan dus nog niet in de lijst, maar dit zal marjoow er zo snel mogelijk inzetten. Blijf wel aanmelden bij marjoow via PB!
(om de boswachter te ontduiken
)
, die twee locaties lijkt mij het fijnst
Lara schreef:Ik wil trouwens wel even duidelijk voor de fotografen die hier en ook bij mij zijn aangemeld: als je hier word uitgekozen zal ik je bij mij van de reservelijst halen. Dit omdat ik het voor de andere reserves ook eerlijk wil houden die niet dan helemaal niet op meeting gaan.
MadelonSunny schreef:Lara schreef:Ik wil trouwens wel even duidelijk voor de fotografen die hier en ook bij mij zijn aangemeld: als je hier word uitgekozen zal ik je bij mij van de reservelijst halen. Dit omdat ik het voor de andere reserves ook eerlijk wil houden die niet dan helemaal niet op meeting gaan.
Pfoeh, dat wordt voor mij en meerdere dan een lastige beslissing. Ik sta 6e reserve, moet ik het erop gokken en hier niet meedoen of durf ik het niet te gokken en ga ik hier mee. Mijn idee was om als ik hier uitgekozen werd, hiermee te gaan tenzij ik toch nog op de lijst van de 8 fotografen bij jou kom, dan ga ik hier niet mee. Ik zou niet met beide meegaan omdat ik dat niet eerlijk vind maar ik ga liever bij jou mee.
Maar dit mag dus niet?
Dat gaat hem echt niet worden.