Ze zit zelf niet op bokt hoor. Maar ze heet Denise en het paardje Whoopy. Ik heet trouwens Cindy met paardje Annelies
LiesxAnne
Geplaatst: 16-12-12 21:17
liekec schreef:
Ja hoor dat kan. Je weet het ruim van te voren, het gaat namelijk al rap met de aanmeldingen, zodat als we gnoeg hebben de datum bekend maken en dan weer modellen erbij kunnen regelen voor een of andere afzeggers.
Ik vond het erg leuk en Athleet denk ik ook, alhoewel hij het wel erg spannend vond. Maar wij houden ons zeker aanbevolen voor een evt. volgende keer. Ga begin volgend jaar toch ook wat meer starten en van huis dus zal hij tzt ook wel wat minder onder de indruk zijn zoals vandaag
Leuk dat je er weer bij bent Lonneke! Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt de namen boktnamen bij de koppies kon toeren... heb dus geen idee hoe je eruit ziet whaha
Hahaha klinkt bekend ja! Ben sowieso al niet handig met namen in combinatie met gezichten onthouden en op deze manier is het helemaal lastig En ik ben zelf vrij stil, dus sowieso niet raar dat je het niet weet
Detroit
Geplaatst: 16-12-12 22:02
deniseqn schreef:
Lieke, ik heb precies hetzelfde probleem . Vooral bij de fotografen ..
Ik weet nu alleen welke fotograaf jij was & wie michiel was De rest
ElSea
Geplaatst door de TopicStarter: 16-12-12 22:05
Ooh is ook goed! :)
Fotografen: • Deniseqn – Denise • ? - Michiel • Arianne1993 – Arianne • Geen bokt – Patrick – vriend van Arianne • Niobe - Lonneke
• Snoopydogy - Willemienke - Star – Tinker – http://i85.photobucket.com/albums/k48/Shalimar1981/Star2.jpg
• Bienotje - Jakobien – Atleet – KWPN - Athleet Goed. Als je op deze lijst staat, graag de poll invullen. De reserves zijn ook opgenomen, we stoppen nu met modellen aannemen. Politieagente(ik weet haar naam niet oeps) en haar vriendin zijn als eerste aan de beurt op de reserve lijst. Graag niet deze lijst quoten en of veranderingen aanbrengen,dat doen xJikke en ik.
Laatst bijgewerkt door ElSea op 16-12-12 22:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Leuk! Een nieuw topic! Ik meld me als fotograaf Helaas heb ik in die periode al vrij veel vrijgevraagd, mn werkgever zal wel denken Ik beloof dus niet dat ik de dag die uitgekozen wordt vrij ben...
Zo denise ook weer blij. Nou jongens het loopt lekker met het topic. We hebben nu alle fotografen van het oude topic gepbt, en we kijken hoeveel daarvan meekunnen/willen en anders als jullie nog mensen weten. Maar dat hoeft pas naaa dat we pb terug hebben, anders wordt het teveel en meten we weer mensen vertellen dat zre niet hoeven komen.