Fotomeeting Dijkgatbos (Wieringerwerf NH) 7 april '13

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:58

Ik wil (ovb wat datum betreft) mij ook wel aanmelden als model.
Ik heb 10 shetten staan, roep maar als mensen voorkeur hebben voor kleur.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:59

Lindy1982 schreef:
Met sneeuw zullen er velen niet met de trailer gaan !!
Welke datum is het

We willen ook niet met sneeuw hoor :) gewoon voorjaar 2013! :) datum word nog gekozen. Nu alleen even inventariseren wie interesse hebben.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 15:59

Zie dat het sneeuw al van de baan is haha

Fantabulouss

Re: fotomeeting omgeving hoorn/medemblik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:00

Datum: Voorjaar 2013

Fotografen:
1. Iris (Fantabulouss) *website*
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
4. Robin (heidiLOVER) *website*
5. Richard (Bagheera_206) *website*
6. Nina (Ninaa_) *website*
7. Marit
8.

Modellen:
1. Renskesanne - Sanne *foto*
2. DaraBariton - Dara *foto*
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
5. Thyra(geen bokker) - Belle *foto1* *foto2* *foto3*
6. LePapillon - Evy *foto*
7. Rijsa - Nickie *foto* & Rijsa *foto*
8.

Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:01

Dennis schreef:
Ik wil (ovb wat datum betreft) mij ook wel aanmelden als model.
Ik heb 10 shetten staan, roep maar als mensen voorkeur hebben voor kleur.

Kun je me per pb even van elke shet een foto sturen met naam erbij :) dan zet ik je in de lijst.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:01

Bedankt voor je pb erg leuk en dichtbij alleen is voor mij de datum erg belangrijk gezien ik ehm zwanger ben en nog maar 12 weken moet ( eind feb begin maart )

Rijsa

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:13

Fantabulouss schreef:
@Rijsa kun je de namen van je haf en nrpsje even aan me doorgeven dan zet ik je in de lijst! :)

Natuurlijk! De haflinger heet Nickie, en de Nrps Rijsa! ;)

Nikitah86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 16:46

Bedankt voor de pb, wat een leuk initiatief!
Ik rijd op dit moment geen paard, begin wel weer rustigaan rond te kijken voor een nieuw bijrijdpaardje maar ben wellicht wat kritisch (zoek echt een paardje dat qua karakter bij me past en waarmee ik dressuurmatig aan de slag kan, met mogelijkheid voor af en toe een rondje buitenom). Mocht ik tegen die tijd weer met een paardje bezig zijn en in de gelegenheid zijn om aan te sluiten dan horen jullie van me!

Succes met de organisatie!

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 17:04

Fotografen:
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
7. Marit
8.

Modellen:
3. Myca - Twister *foto*
4. Lailapri - Evy *foto* & Delano *foto* & Daninka *foto* & Kymora *foto* & Goldy *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9.
10.

Regels:
- Als er zich meer dan 8 fotografen aanmelden, komen de laatst aangemelde fotografen op de reservelijst.
- Als er zich meer dan 8 modellen aanmelden, kiezen de fotografen welke modellen zij het liefst voor hun lens willen hebben.
- Modellen krijgen de beste foto's van elke fotograaf toegestuurd in klein formaat (640x480pix), met klein logo van de fotograaf, zonder watermerk.
- Foto's kunnen door de modellen bij de desbetreffende fotograaf worden nabesteld in groot formaat tegen betaling van de tarieven voor nabestellen van de desbetreffende fotograaf.

Fantabulouss

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:18

Fotografen:
2. Joey (Joey)
3. Nathalie (lovey_ou)
7. Marit
8.

Modellen:
3. Myca - Twister *foto*
8. Dennis - Judith *foto* & L-Dennis *foto* & Rosy *foto* & Whitney *foto* & Benno *foto* & Caya *foto*
9. REYNIR - Reynir *foto1* *foto2*
10.

Regels:

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 19:45

oke ffies een paar dingen het wordt in het bos waar ik eerder foto's van heb gemaakt en ook in dit topic gezet en als je wilt helpen eerst even zeggen. want opeens zijn er zonder aan mij te vragen mails naar mensen gestuurd eerst vragen a.u.b. dan is het voor mij ook overzichterlijker. en ik kom met 2 paarden sanne en las die pony waar al een foto van is en deze of deze de eerste is las en de 2e is replay maar de 2e moeten we ffies kijken of dat kan :D.
1. las Afbeelding
2. replay Afbeelding

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 19:49

en het liefst GEEN hengsten die appaloosa die gedraagt zich nog wel als hengst maar hij is wel ruin.

REYNIR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 19:58

[quote="renskesanne"]oke ffies een paar dingen het wordt in het bos waar ik eerder foto's van heb gemaakt en ook in dit topic gezet en als je wilt helpen eerst even zeggen.quote]

Ik heb mij opgegeven maar naar mijn weten is dat niet in het bosje waar jij foto's van hebt gemaakt, want ook daar mag je niet met paarden komen of rijden.
Het is niet handig om een meeting te organiseren in een weekend op een plaats waar je niet met paarden mag rijden of zijn. Dat is vragen om problemen, vooral in het voorjaar als de mensen weer gaan wandelen....
Ik zou als fotoloacatie het Dijkgatbos bij Den Oever aanhouden. Dat is 20 minuten bij Medemblik vandaan met een auto + trailer. Daar mag je wel met paarden komen.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:00

TS Ik heb geen hengst, maar als iemand dat wel zou hebben en die heeft hem goed in de hand, wat is dan het probleem?
Reynir Er staat nu toch Dijkgatbos? Misschien wel voorlopig, maar het is natuurlijk niet de bedoeling dat we ergens naar toe gaan waar het niet mag.
Laatst bijgewerkt door Myca op 02-12-12 20:02, in het totaal 1 keer bewerkt

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:00

Fantabulouss schreef:
Marit... graag ff pb'en ;) dan houden we het overzichtelijk voor de organisatie :) voor deze keer is het niet erg hoor dat je je erop hebt gezet :)

Iedereen mocht zich toch op de lijst zetten? Dat je moest pb'en om je aan te melden heb ik ff gemist :+

REYNIR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:07

Ja, klopt hoor op de lijst staat Dijkgatbos maar ts heeft het over het bosje wat ze op de foto had gezet en dat is het Vlietlandenbosje, en dat is ergens anders.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 20:10

REYNIR schreef:
renskesanne schreef:
oke ffies een paar dingen het wordt in het bos waar ik eerder foto's van heb gemaakt en ook in dit topic gezet en als je wilt helpen eerst even zeggen.quote]

Ik heb mij opgegeven maar naar mijn weten is dat niet in het bosje waar jij foto's van hebt gemaakt, want ook daar mag je niet met paarden komen of rijden.
Het is niet handig om een meeting te organiseren in een weekend op een plaats waar je niet met paarden mag rijden of zijn. Dat is vragen om problemen, vooral in het voorjaar als de mensen weer gaan wandelen....
Ik zou als fotoloacatie het Dijkgatbos bij Den Oever aanhouden. Dat is 20 minuten bij Medemblik vandaan met een auto + trailer. Daar mag je wel met paarden komen.

en dat bos wat ik op de foto heb gezet daar staat nergens dat je daar niet met paard mag komen. heb er vandaag nog met 2 paarden gereden.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 20:13

Marit schreef:
Fantabulouss schreef:
Marit... graag ff pb'en ;) dan houden we het overzichtelijk voor de organisatie :) voor deze keer is het niet erg hoor dat je je erop hebt gezet :)

Iedereen mocht zich toch op de lijst zetten? Dat je moest pb'en om je aan te melden heb ik ff gemist :+

nee maar iemand die heeft zomaar pb's gestuurd naar andere en ik wist pas later dat ze me ging helpen enzo maar als je me wilt helpen graag maar wel ffies zeggen alsjeblieft! want anders snap ik er niks meer van. en het kan volges mij beter van de zomer want het is nu overal heel erg drassig... paard waar ik op reed gleed vandaag ook al een paar keer uit in stap.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 20:19

vraag ook wel of de eigenaresse wilt met haar paard C'et La Vie. maar kan morgen niet ze is er de hele dag niet moet ook morgen op die paarden op passen en vraag het overmorgen wel. maar die witte kan dan niet als we naar dijkgatsbos gaan want die kan niet op de trailer. als de eigenaresse ook mee wilt dan plaats ik wel een foto van haar paard ook.

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:29

renskesanne schreef:
nee maar iemand die heeft zomaar pb's gestuurd naar andere en ik wist pas later dat ze me ging helpen enzo maar als je me wilt helpen graag maar wel ffies zeggen alsjeblieft! want anders snap ik er niks meer van. en het kan volges mij beter van de zomer want het is nu overal heel erg drassig... paard waar ik op reed gleed vandaag ook al een paar keer uit in stap.

Ik had me gewoon aangemeld voor de meeting als fotograaf, niet om te helpen! Vandaar dat ik me gewoon op de lijst had gezet zoals iedereen maar toen hoorde ik ineens dat ik had moeten pb'en :P

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 20:33

Marit schreef:
renskesanne schreef:

Ik had me gewoon aangemeld voor de meeting als fotograaf, niet om te helpen! Vandaar dat ik me gewoon op de lijst had gezet zoals iedereen maar toen hoorde ik ineens dat ik had moeten pb'en :P

ja dat is goed dat je jezelf op de lijst zet. dan kan ik zien wie er mee willen maar om nog meer verwaring te voorkomen wil ik graag die me willen helpen een pb eerst sturen voordat ze actie gaan ondernemen. ben heel erg blij dat iemand me wilt helpen maar niet al gaat ie zomaar p's sturen naar andere. en ik had ook gezegd als je mee wilt doen dan graag je naam naam paard en foto in link.

REYNIR

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:36

Na goed, ik weet dat er altijd een bord stond met verboden voor ruiters/paarden. Kan zijn dat het bord weg is. Maar naar mijn weten mag je daar niet rijden.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 20:38

maar 1 vraagje willen jullie alsjeblieft zo duidelijk mogelijk zijn als je mee wilt als fotograaf graag naam en als je een website hebt dan link naar die website en als je mee wilt als model met je paard graag naam naam paard en 1 foto van het paard. graag een beetje duidelijkheid je hoeft heus niet persee te pb'en en als je hierover een pb stuurt wel naar mij!! ik heb soms ook een beetje meer uitleg nodig. je mag jezelf ook wel in de lijst zetten.

renskesanne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-12-12 20:38

REYNIR schreef:
Na goed, ik weet dat er altijd een bord stond met verboden voor ruiters/paarden. Kan zijn dat het bord weg is. Maar naar mijn weten mag je daar niet rijden.

er stond vandaag geen bord maar er rijden ook vaak andere mensen.

Myca

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-12 20:39

Renskesanne, ik denk dat je aan Fantabulouss een superhulp hebt, met wat meer ervaring en lekker dichtbij.
Als jullie de lijntjes kort houden wordt het vast een geslaagde dag.

Het is ook niet niets om zoiets op jouw leeftijd te organiseren.
Geef maar aan als je meer hulp nodig hebt. Wel een leuk initiatief!