Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
REYNIR schreef:renskesanne schreef:oke ffies een paar dingen het wordt in het bos waar ik eerder foto's van heb gemaakt en ook in dit topic gezet en als je wilt helpen eerst even zeggen.quote]
Ik heb mij opgegeven maar naar mijn weten is dat niet in het bosje waar jij foto's van hebt gemaakt, want ook daar mag je niet met paarden komen of rijden.
Het is niet handig om een meeting te organiseren in een weekend op een plaats waar je niet met paarden mag rijden of zijn. Dat is vragen om problemen, vooral in het voorjaar als de mensen weer gaan wandelen....
Ik zou als fotoloacatie het Dijkgatbos bij Den Oever aanhouden. Dat is 20 minuten bij Medemblik vandaan met een auto + trailer. Daar mag je wel met paarden komen.
Marit schreef:Fantabulouss schreef:Marit... graag ff pb'endan houden we het overzichtelijk voor de organisatie
voor deze keer is het niet erg hoor dat je je erop hebt gezet
Iedereen mocht zich toch op de lijst zetten? Dat je moest pb'en om je aan te melden heb ik ff gemist
renskesanne schreef:nee maar iemand die heeft zomaar pb's gestuurd naar andere en ik wist pas later dat ze me ging helpen enzo maar als je me wilt helpen graag maar wel ffies zeggen alsjeblieft! want anders snap ik er niks meer van. en het kan volges mij beter van de zomer want het is nu overal heel erg drassig... paard waar ik op reed gleed vandaag ook al een paar keer uit in stap.
Marit schreef:renskesanne schreef:nee maar iemand die heeft zomaar pb's gestuurd naar andere en ik wist pas later dat ze me ging helpen enzo maar als je me wilt helpen graag maar wel ffies zeggen alsjeblieft! want anders snap ik er niks meer van. en het kan volges mij beter van de zomer want het is nu overal heel erg drassig... paard waar ik op reed gleed vandaag ook al een paar keer uit in stap.
Ik had me gewoon aangemeld voor de meeting als fotograaf, niet om te helpen! Vandaar dat ik me gewoon op de lijst had gezet zoals iedereen maar toen hoorde ik ineens dat ik had moeten pb'en