Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anoli schreef:Mag je nergens parkeren? En als je nou eens van de andere kant er in gaat... Bij de loenense watervallen dus.
En dan gewoon een stuk loopt, zover is het niet
kingbilly schreef:Anoli schreef:Mag je nergens parkeren? En als je nou eens van de andere kant er in gaat... Bij de loenense watervallen dus.
Dat kan ik wel doen, waar is dat precies. Ik woon hier pas sinds Juni en mijn paard staat pas in begin November in Lieren, dus ik weet de weg nog niet zo goed
Anoli schreef:Mag je nergens parkeren? En als je nou eens van de andere kant er in gaat... Bij de loenense watervallen dus.
kingbilly schreef:Wat dachten jullie van de volgende data's en ik denk dat de zaterdagen en zondagen het meeste beschikbaar zijn, omdat de meeste mensen doordeweeks werken:
- Zaterdag 12 Januari/Zondag 13 Januari
- Zaterdag 19 Januari/Zondag 20 Januari
- Zaterdag 2 Februari/Zondag 3 Februari
kingbilly schreef:De datums beginnen een beetje uiteen te lopen, dus we kunnen denk ik het beste stemmen met een poll om het overzichtelijk te houden> Poll. Het is trouwens niet gelukt een goed plekje te vinden bij de golfbaan, ik kon er niet goed komen, te paard is makkelijker, dus ik ga nog even zoeken. Een zondag ga ik nog een keer kijken, mocht het weer niet lukken dan denk ik niet dat de golfbaan een geschikte plek is. En Kootwijkerzand ben ik ook wel voor, alleen heb ik geen vervoer.