en uhh.. misschien kan ik FOREVERMOON wel lief aankijken om met mn shettie mee te lopen hij kan ook gewoon naaast bono hoor.. hihi je merkt niks van um..maar is wle handig als iemand hem soms even beet kan houden misschien
Ik had niks teruggestuurd want moet het hier bespreken.. Hoop dat de 24e gaat lukken.
Gowlan
Geplaatst: 16-10-12 18:55
Tot nu toe kan ik niet op de 24e, nichtje heeft een belangrijke wedstrijd en haar vader moet mijn paard vervoeren dus zal dan niet gaan.. Zal kijken of ik iemand anders kan regelen maar gaat denk ik moeilijk worden..
Sorry, dan ben jij idd de enige die niet had geantwoord - dan heb ik me vergist omdat ik zag dat jouw berichtje wel gelezen was.
Maar ik denk dat we geen andere datum kunnen prikken omdat dit de enige was waarop iedereen kon. Op jou na dan.
Lalee_
Geplaatst: 16-10-12 22:57
Sorry mensen, op 24 november kan ik niet, dan ga ik naar de open dag universiteit Utrecht dus dat is wat belangrijker aangezien ik nu toch wel eens moet gaan bedenken wat ik wil..
Ik weet niet of jullie eventueel nog op zoek zijn naar modellen. Zo ja zou ik graag mijn paard op willen geven. Er zit alleen een kanttekening aan, hij heeft verband om zijn rechterachterbeen. Zou dit erg zijn?
zal idd wel lekker zijn, zodra ik een weerbericht kan vinden, deel ik het jullie allemaal mee natuurlijk. Wel een voordeel, mijn merrie haar staart kan iig herstellen en bijgroeien. Nadeel, moet ik haar straks met de kou gaan wassen .... ik kijk wel eventjes hoe ik dat doe