Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
amykimmie schreef:Oww okee dan is het goed!
Hoe wou je het dan trouwens doen, gewoon een centrale plek afspreken en vanuit daar het bos in?
Want ik ken het bos wel redelijk en de zwarte dennen ook, maar zoals bijvoorbeeld die plek met de waterpomp dat ken ik dan weer niet.
Lijkt me ook wel het handigst voor de mensen die met trailer komen.
__Lauraa schreef:Fotografen:
1. xannex123 (niet profesioneel) ovb van datum
2. Blacky - Kailey - 15 jaar - ovb van datum
3. Hannemarie - Hannemarie - 16 jaar - ovb van datum en niet op zondagen
4. Elvi_Elisa - Elvi - ovb van datum en vervoer
5. 's ochtends: xliisaa - Lisa - ovb datum, 's middags: __Lauraa - Laura http://ldfotografie.weebly.com/
6. Jorinda__ - Jorinda - ovb datum
Modellen:
1. Joy - New Forest - Vos - Merrie - 18 jaar - eigenaar: __Lauraa - bereden - klik
2. Fellow - Nmprs - Appaloosa - Ruin - 2 jaar - eigenaar: __Lauraa - LT - klik
3. Natanalientje - Nsps - Zwart - Merrie - 14 jaar - eigenaar: __Lauraa - bereden, betuigd en vd - klik
4. Josti - haflinger - bruin - ruin - 7 jaar - eigenaar: __manon Foto's staan op prorfiel
5. Murphie - welsh - schimmel - ruin - eigenaar: __lynsey
6. Bentley - new forest x arabier - donker bruin - 20jaar - eigenaar: xliisaa - bereden-klik
7. Mazou - Grove bonte KWPN - Platenbont - Merrie - 18 jaar - bereden - Eigenaar: Rienie1986 klikklik
8. kim - welsh/arabier - 16 jaar - vos met 4 gelijke witte benen en bles - kimamy - lekker dicht in de buurt, kan er zo heen, datum maakt me niet echt uit, grote kans dat ik altijd wel kan! klikklik
9. Whaya - 9 jaar - bruine KWPN met 4 witte benen en een grote bles, type tuigpaard - _Jorien_ - foto volgt
10. Savannah - Shetlander - Vosbont - 4 jaar - Eigenaar; Lailaa klik
__Lauraa schreef:amykimmie schreef:Oww okee dan is het goed!
Hoe wou je het dan trouwens doen, gewoon een centrale plek afspreken en vanuit daar het bos in?
Want ik ken het bos wel redelijk en de zwarte dennen ook, maar zoals bijvoorbeeld die plek met de waterpomp dat ken ik dan weer niet.
Lijkt me ook wel het handigst voor de mensen die met trailer komen.
ja ik dacht op de parkeerplaats bij het water afspreken en dan vanaf daar het bos in ja
leek mij het makkelijkst, die parkeerplaats is makkelijk te vinden
met die waterpomp weet ik ook niet eerlijk gezegd.
amykimmie schreef:Hihi ja we zitten al vanalles te regelen![]()
Vind het echt top trouwens, zit altijd al te kijken naar een leuke fotomeeting maar nooit hier in de buurt.
Heb geen trailer dus moet rijdend te doen zijn, eindelijk iets gevonden!
apollootje schreef:De 'rustplek' is, dacht ik, niet heel erg ver vanaf de grote parkeerplaats bij de waterplas. Ik kom regelmatig in het bos om te wandelen met de hond, misschien kan ik komende week of de week erna wel even kijken hoe ver het is en hoe je precies moet lopen
Misschien kom ik dan ook nog wel andere leuke plekken tegen voor mooie foto's
apollootje schreef:Fotografen:
5. xliisaa - Lisa - ovb datum, zaterdags kan ik sowieso niet ivm werk.
Modellen:
1. Joy - New Forest - Vos - Merrie - 18 jaar - eigenaar: __Lauraa - bereden - klik
3. Natanalientje - Nsps - Zwart - Merrie - 14 jaar - eigenaar: __Lauraa - bereden, betuigd en vd - klik
4. Josti - haflinger - bruin - ruin - 7 jaar - eigenaar: __manon Foto's staan op prorfiel
6. Bentley - new forest x arabier - donker bruin - 20jaar - eigenaar: xliisaa - bereden-klik
7. Mazou - Grove bonte KWPN - Platenbont - Merrie - 18 jaar - bereden - Eigenaar: Rienie1986 klikklik
8. kim - welsh/arabier - 16 jaar - vos met 4 gelijke witte benen en bles - kimamy - lekker dicht in de buurt, kan er zo heen, datum maakt me niet echt uit, grote kans dat ik altijd wel kan! klikklik
9. Whaya - 9 jaar - bruine KWPN met 4 witte benen en een grote bles, type tuigpaard - _Jorien_ - foto volgt
11. Savanna - Haflinger - gouden voskleur - merrie - eigenaar: apollootje
12. Shelty - Shet - zwartbont - merrie - eigenaar: apollootje klik
13. Pucky - Shet - vosbont - ruin - eigenaar: apollootje klik
__Lauraa schreef:__Lauraa schreef:Fotografen:
5. 's ochtends: xliisaa - Lisa - ovb datum, 's middags: __Lauraa - Laura http://ldfotografie.weebly.com/
7. Hinkewal - Hinke - ovb datum en reis. (www.hinkevanderwalfotografie.weebly.com)
Modellen:
__Lauraa schreef:Zet even je naam onder de datum dat je NIET kan
13 oktober:
apollootje
14 oktober
apollootje
23 oktober:
26 oktober: