Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Muurp schreef:Even een nieuw overzicht!
Willen de mensen die nog geen pb hebben gestuurd zich nog via PB(!!) opgeven?
Ongeacht of je al op de lijst stond of niet. Dit ivm het maken van de groepsindeling.
Dan zorg ik ervoor dat je op de lijst komt met alle informatie die we nodig hebben.Fotografen schreef:1. hamsterfan
2. Anoli
3. _Femkee
4. Mayling27
5. LynnDenise
6. Desiree_1993
7. Summerly
8. Lauwttje
9. Adamootje
10. Sirius_
11. _Kiki_
12. Miranda_x
(13. Bellatrix)
Reserve:
geen
Toelichting fotografen: Ik heb Bellatrix aangeboden om een gedeelte van de dag mee te komen doen. Een hele dag kan ze niet opbrengen, dus mij lijkt dit een mooie tussenweg. Vandaar dat ze als 13e fotograaf op de lijst staat. Ik heb nog geen antwoord van haar gehad of ze dit wil, dus we wachten nog even af.modellen schreef:-SusanH
- Janneke584 (2 paarden)
De andere modellen van toentertijd hebben niet meer gereageerd of hebben zich afgemeld.
Er kunnen dus nog modellen worden aangemeld, mits deze braaf zijn. Ik zal de modellen kiezen zodat er een mooie diverse groep modellen zal zijn.Mentoren schreef:- Muurp
We zoeken dus ook nog mentoren...Want alleen ga ik het niet redden!
Wat betreft de datum: Deze data zijn door iedereen als mogelijke datum aangegeven; 15/27/28 Oktober.
Mocht je 1 bepaalde datum alsnog niet kunnen, geef dat ook even aan. Dan probeer ik zeer binnenkort een definitieve datum te prikken.
Fotografen schreef:1. hamsterfan
2. Anoli
3. _Femkee
4. Mayling27
5. LynnDenise
6. Desiree_1993
7. Summerly
8. Lauwttje
9. Adamootje
10. Sirius_
11. _Kiki_
12. Miranda_x
(13. Bellatrix)
Reserve:
Mnon1994
Nicoletjee
ivy_power89
modellen schreef:-SusanH
- Janneke584 (2 paarden)
- Eva_Jameson
- Calanddra
Mentoren schreef:- Muurp
- Bagheera_206
LynnDenise schreef:Huh, iedereen zou toch gewoon alle dagen vrijhouden? Jammer dat er nu dan al mensen zijn die direct niet kunnen.
Ik denk dat we voornamelijk rekening moeten houden met de mentoren, die liggen helaas niet voor het oprapen.