Deze keer ga ik er zeker bij zijn! Vind het nu wel goed geweest met dat ziek zijn Pffff. Is niets met dit weer in bed te liggen! Ben verliefd op al mijn paarden dus kan zelf niet kiezen, mogen jullie doen . Kan er 2 meenemen. Wij komen graag om onze mooiste kan voor de camera te showen! En mijn excusses voor mijn afwezigheid afgelopen keer!
Joline_
Geplaatst: 03-07-12 13:20
Ook Vela wil ik als model aanmelden. Ook mijn foto's komen iets Later. Zit nu namelijk op mn werk
Naam: Velamye Ras: KWPN Speciaal tuig: niet Extra: kusjes geven
Quarterh0rse
Geplaatst: 03-07-12 13:31
Bij deze wil ik me ook weer ovb van datum aanmelden als fotograaf. Zou het wel leuk vinden om andere modellen te zien zodat er ook voor ons afwisseling blijft.
Ook Vela wil ik als model aanmelden. Ook mijn foto's komen iets Later. Zit nu namelijk op mn werk
Naam: Velamye Ras: KWPN Speciaal tuig: niet Extra: kusjes geven
Rafiki8
Geplaatst: 03-07-12 21:57
hahahanneke schreef:
We kunnen een shetten fotomeeting houden, we hebben er al drie! Danielle, is dat deandy??? Zou wel leuk zijn als Ollie en hij saampjes op de foto gaan. Two lovers....
Helemaal overheen gelezen . Als we uitgekozen worden zou dat leuk zijn!
Wij (stalgenootje en ik) kunnen ovb van datum met 2 paarden komen:
Naam Paard: Silvester Ras: KWPN Extra (vb VD oid): niets bijzonders, maar toont ontzettend mooi onder het zadel, krachtige galop. Eventueel apart tuig:X Foto’s (min 1 stand + 1 hoofdfoto):
Naam Paard: Preza Ras: draver Extra (vb VD oid): vrijheidsdressuur, onder andere steigeren, spaanse pas, compliment, kusje, flemen enz.. Eventueel apart tuig:X Foto’s (min 1 stand + 1 hoofdfoto):
Als de datum uitkomt, wil ik ook wel komen om te helpen als mijn paardjes niet worden uitgekozen
Ellis: Misschien is het een idee om volgende keer elke keer 2 fotografen per paard te doen? Ik weet niet hoe het voor de fotografen was, maar voor de modellen (tenminste, ik spreek nu voor mezelf en mijn stalgenoten ) zou dat wel erg fijn zijn.. Een kwartier per paard, met twee fotografen. Als dat uitkomt natuurlijk..
xXutopiaXx
Geplaatst: 04-07-12 17:33
En dan bedoel je 2 fotografen ipv 1 of 3? Wel handig dat je nu vanuit de modellen kunt spreken wat fijner is!
Trouwens, áls 't zou kunnen, zou ik het wel fijn vinden om iets langer dan 'n kwartier per paard te krijgen, zeker als er mensen met 2 paarden komen.. Maar dat is denk 'k niet haalbaar?
Joline_
Geplaatst: 04-07-12 17:43
Als je met z'n 2en één paard fotografeert zou het toch wel mogelijk moeten zijn iets langer de tijd te krijgen?
Vond zelf een kwartier meer dan genoeg. Nadeel als je nog langer de tijd wilt hebben is dat de aandacht van de paarden (en baasjes) nog meer gaat verslappen. Ze waren nu na een half uur/3 kwartier er al aardig klaar mee en werden wat sloom. Logisch uiteraard want voor hun is een paar uur stil staan flink lastig. Ik persoonlijk denk dat je de tijd niet moet aanpassen.
Misschien 2 fotografen per paard, een kwartier met 5 minuten uitloop? Wanneer je die uitloop niet wilt/nodig hebt, kun je dan even een borstel over je paard halen, iets pakken, iets drinken of op zoek gaan naar je volgende fotografen