Laatst bijgewerkt door Anoniem op 10-06-12 23:19, in het totaal 6 keer bewerkt
Anoniem
Geplaatst: 10-06-12 23:05
Goed, vanavond heb ik even overleg gehad met Killyenn.
Wij vinden dat fotografen en modellen die lid zijn van bokt voorrang krijgen op fotografen en modellen die niet lid zijn van bokt.
Verder is het de bedoeling dat de fotografen tussen de 5 en de 15 foto’s per model op webformaat met logo gratis geven aan de eigenaren van de modellen. De eigenaren kunnen eventueel foto’s bij de desbetreffende fotograaf nabestellen, het is echter niet de bedoeling dat dit gratis gebeurd.
Het aantal fotografen zal tussen de 8 en de 12 fotografen liggen, dit is afhankelijk van het aantal modellen. Het aantal modellen zal tussen de 8 en de 10 liggen.
De uiterste aanmelddatum voor modellen is 24 juni 2012. Killyenn en ik zullen dan uiterlijk 1 juli de modellen die mee mogen bekend maken, die zullen wij samen uitkiezen en wij zullen hierbij voornamelijk letten op diversiteit.
Wat betreft de locaties voor het parkeren en voor de foto’s, dat zal ik komende week uitzoeken. Ik weet dat een dagkaart voor de drunense duinen 1 euro kost. Tegen die tijd hoor ik graag welke modellen die een nodig hebben en dan zullen we kijken hoe we dat het beste kunnen regelen.
[edit] Even voor de duidelijkheid: De eerste 8 fotografen op de lijst zijn dus verzekerd van een plek en ik verzoek hun ook zo snel mogelijk te laten weten of ze die datum kunnen of niet. Wie er voor de rest eventueel nog mee mogen en wie op de reservelijst komen wordt 1 juli bekend, dit gaat overigens gewoon op volgorde van aanmelding.
Ik kan toch helaas niet mee. Is niet handig voor Dees om en vervoer te zijn en alles te regelen. Dus helaas houd het op. Rijdend is het voor mij te ver haha.
Oh 18 augustus moet ik gewoon werken. Dus meld ik me eigen weer af Alle zondagen zou ik wel hebben gekunt.. Helaas
Anoniem
Geplaatst: 11-06-12 12:23
Ik pb straks even want zit nu op mijn telefoon maar wil me ook opgeven met mijn andalusier!
Edit: even foto's bijvoegen terwijl ik wel op pc zit:
Anoniem
Geplaatst: 11-06-12 13:51
obelix schreef:
Kan ik erbij als fotograaf?
Ik zal je erbij zetten.
Ik zou het trouwens fijn vinden als in het vervolg iedereen die er nog bij wil mij even een pb stuurt zoals in de OP staat vermeld, dit voor mijn eigen overzicht .
Ja jij had ook gepb't inderdaad, doelde ook niet op jou. Maar er waren volgens mij al meerdere mensen die zich alleen in het topic aan hebben gemeld nadat in de openingspost is gezet dat het (ook) per pb moet.