Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Saskiaa_ schreef:Ik ben eerder mee geweest met een fotomeeting en daar waren we met 12 fotografen en 2 groepen van elk 6 modellen. Zo stonden er altijd 2 fotografen bij 1 model. Dat was wel heel leuk, de andere fotograaf denkt misschien aan poses waar jij niet aan had gedacht. Voor elk model hadden we een kwartier.
Wat misschien ook handig is, is dat er iemand is die de tijd in de gaten houd en op een fluitje blaast als de tijd om is en je moet wisselen. Dat was op die meeting niet zo en daardoor liep het erg rommelig.
essy87 schreef:Een kwartier per model heb ik wat te weinig tijd aan. Als ik wat wil variëren heb ik wat meer tijd nodig.
Je kan ook 8 modellen doen (vind ik ook een mooi aantal) en dan in twee groepen van 4 paarden indelen. Dan heb je 6 fotografen voor 4 paarden per keer. En dan 2 uurtjes per groep oid. Voor stand en rijfotos. Dus uurtje stand/uurtje rij.
Sharissael schreef:http://www.mijnalbum.nl/Album=FIIDX3IW ik heb hier een aantal foto's ( hoop dat jullie ze kunnen zien)
_Daniella schreef:meeting die ik georganiseerd had hadden we 10 paarden en 10 fotografen
Er was een ochtend groep paarden van 5 en smiddags 5
je had dus 2 fotografen per paard, fotografen waren er heel de dag.
Per paard hadden we 20 min/halfuur en dan wisselen.
Op die manier ging het erg goed
Als iedereen klaar was gingen de ruiters de paarden opzadelen om met zn allen rijfoto's te maken, oa. in het water