[P] Maart 2017 actie meeting strand Noordwijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Cynn
Fotograaf

Re: [P] Maart 2017 actie meeting strand Noordwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-17 10:32

Oh trouwens, dinsdag t/m vrijdag middag ben ik een paar dagen weg met m'n vriend dus dan ook even foto pauze. Al hoop ik dat ik morgen alles af krijg maar indien het me niet lukt.. :)

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 11:34

Is het misschien handig om een uiterste 'inlever'datum vast te stellen? Of zeg ik nu iets stoms :+

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 12:09

Citaat:
I.v.m. eventuele studie/privé of andere werkzaamheden, heb ik geen 'regel' wat betreft een uiterlijke inlever datum. Ik kan (en wil niet) in iemands agenda en/of privéleven kijken en heb ook geen zin om als politieagentje op te treden, maar jullie begrijpen vast wel dat het niet leuk is als een model 2 maanden op foto's moet zitten wachten. ;)

Dit hebben de fotografen van mij in de pb over de uitleg van de website ontvangen.

Meestal hebben de fotografen binnen 3-4 weken alles wel ingeleverd.

We zijn nu een weekje verder en ook ik heb bijna alles af. Mellon zojuist net afgerond,moet ik alleen nog uploaden. Daarna Jake en Chester nog en dan ben ik helemaal klaar. :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:24

Ik denk ook dat alle fotografen volwassen genoeg zijn om zelf te bepalen wanneer ze tijd hebben om aan de meeting foto's te werken...
Er zijn ook fotografen die druk zijn met werk (al dan niet als fotograaf) of andere dingen.

Welke taak prioriteit heeft kan iemand vast zelf bepalen :D

Ook ik ben bijna klaar, nog 2 modellen te gaan en dan ben ik compleet klaar. Alleen nu een tentamenweek plus wat betaalde opdrachten, ja dat heeft toch even voorrang :)

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 12:25

Saar88 schreef:
Is het misschien handig om een uiterste 'inlever'datum vast te stellen? Of zeg ik nu iets stoms :+

Meestal heeft iedereen het idd wel binnen 3/4 weken af.
Ik heb nu 3 modellen af maar wacht met op de site zetten tot ik alles van iedereen klaar heb. Alles tegelijk dus.
Er gaat gewoon erg veel tijd bij mij inzitten. Eerst selecteren, dan de kleuren per foto aanpassen en dan de touwtjes en paaltjes wegwerken.
Ben gemiddeld denk ik wel 2 uur per model kwijt aan nabewerken. En dat met 8 modellen. Probeer het iig zo snel mogelijk af te hebben.
Heb zelf ook wel eens model gestaan met mijn paard en weet dat je graag zo snel mogelijk je foto's wilt hebben ;)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 13:02

Mellon staat op de site. Straks verder met Jake. :)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 14:59

Ik weet niet hoe snel jullie werken, maar over 1 foto waarvan ik alleen de touwtjes moet wegwerken ben ik 15 tot 25 min bezig. (Ben er dan ook niet erg ervaren mee) Zit ook in mijn examenjaar, dus probeer de tijd goed in te verdelen :) Ik ben klaar met al het selecteren en lightroom van alle foto's . Daar was ik vanaf maandag tot woensdag/donderdag mee bezig. Doe mijn best om het snel af te krijgen :) maar soms heb je andere dingen die je ook moet doen.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 16:38

jenne schreef:
Saar88 schreef:

Meestal heeft iedereen het idd wel binnen 3/4 weken af.
Ik heb nu 3 modellen af maar wacht met op de site zetten tot ik alles van iedereen klaar heb. Alles tegelijk dus.
Er gaat gewoon erg veel tijd bij mij inzitten. Eerst selecteren, dan de kleuren per foto aanpassen en dan de touwtjes en paaltjes wegwerken.
Ben gemiddeld denk ik wel 2 uur per model kwijt aan nabewerken. En dat met 8 modellen. Probeer het iig zo snel mogelijk af te hebben.
Heb zelf ook wel eens model gestaan met mijn paard en weet dat je graag zo snel mogelijk je foto's wilt hebben ;)

Ho ho, volgens mij word ik even helemaal verkeerd begrepen :o . Ik zei dit niet omdat ik zo snel mogelijk de foto's wil hebben (sterker nog, ik vind het juist leuk dat ze beetje bij beetje komen), maar meer zodat iedereen een duidelijke deadline heeft en de modellen ook weten wanneer ze kunnen gaan bestellen. Ik weet hoeveel werk er in het nabewerken gaat zitten, fotografeer zelf ook graag. Alleen heb ik heb bij eerdere fotomeetings meegemaakt dat fotografen met een half jaar na de meeting nog niet klaar waren met de foto's omdat er steeds dingen tussen kwamen. Begrijpelijk uiteraard, maar het creëerde zoveel onduidelijkheid. Daarbij liepen de andere fotografen daarmee inkomsten mis omdat mensen graag wilden wachten met bestellen tot ze alle foto's hadden maar het vervolgens vergaten omdat het zo lang duurde.

Denk niet dat ik ongeduldig ben; ik waardeer de bergen werk die jullie erin stoppen!

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 18:12

Ik snap je punt wel :)

Tezzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 20:02

Ik heb inmiddels alle foto's bewerkt :) ga alleen nog een keertje de selectie door om hier en daar een tweede versie te maken wat betreft bewerking (denk aan extremer of zwart/wit omzettingen etc)
Vind ik leuk om te doen :)

Verwacht van mij dus uiterlijk donderdag alles online

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 20:10

Ben nog tassen aan 't inpakken maar hopelijk straks nog 1 model doen.

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-17 22:24

De link van Lotje werkt niet meer.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 22:38

Hier wel?

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-17 23:01

Jake is af. Nu alleen Chester nog..

Afbeelding

Afbeelding

Maar ik ga eerst een paar dagen er tussenuit, adios *\o/* {:}

mosyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 08:22

Ik was de laatste die erbij kwam, ik vind dat ik al helemaal blij mag zijn met al dat moois!
De andere modellen hebben er al heel lang naar uit gekeken...

Begrijp ik nu goed dat Kirsten, die ook op de lijst met fotografen staat, er niet bij was?
Hier zie ik niet 1x haar naam voorbij komen.
En ik heb er al helemaal niet op gelet hoeveel fotografen er waren ;-).

mosyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-17 08:24

Cynn: Fijne dagen hoor en geniet van elkaar en het mooie weer. Laat het maar lekker helemaal los.
Wat in het vat zit...

Gaby9

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-17 15:42

Deze week druk gehad, dus het spijt me dat ik niet veel heb kunnen bewerken. Hoop dit weekend veel te kunnen bewerken zodat ik het misschin bijna allemaal af heb.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-17 16:01

:z :z Ik ben weer terug van een paar dagen weg. Ben er erg moe van haha, veel gedaan! Morgen voor het laatste model, Chester, gaan zitten en dan heb ik ook alles afgerond.

mosyl schreef:
Ik was de laatste die erbij kwam, ik vind dat ik al helemaal blij mag zijn met al dat moois!
De andere modellen hebben er al heel lang naar uit gekeken...

Begrijp ik nu goed dat Kirsten, die ook op de lijst met fotografen staat, er niet bij was?
Hier zie ik niet 1x haar naam voorbij komen.
En ik heb er al helemaal niet op gelet hoeveel fotografen er waren ;-).

Kirsten was er zeker wel bij, sterker nog, zonder haar hadden we door mijn pech geen paaltjes gehad :D !

Het klopt dat ze hier niets heeft geplaatst, ze is daar nog niet toe bevoegd. Ze heeft nog geen 25 'nuttige' berichten op bokt geplaatst, vandaar.. Toevallig vlak voor ik wegging nog een pb'tje van haar gehad dat door drukte van school het allemaal nog niet zo snel wil. Dat geeft niks; school gaat tenslotte voor! :) Heb haar net nog geantwoord hoe ze hier straks kan reageren.

Saar88

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 12:01

Ik heb al een paar favorieten om te bestellen :D!

Heeft er eigenlijk iemand een portretfoto van Vin geschoten? Weet dat het een actiemeeting was, maar kan zijn natuurlijk. Mocht iemand er eentje hebben, zou ik die dan mogen zien misschien :)? Onbewerkt uiteraard, zodat ik die wellicht later kan bestellen?

Sanne_com

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-17 12:13

Saar88 schreef:
Ik heb al een paar favorieten om te bestellen :D!

Heeft er eigenlijk iemand een portretfoto van Vin geschoten? Weet dat het een actiemeeting was, maar kan zijn natuurlijk. Mocht iemand er eentje hebben, zou ik die dan mogen zien misschien :)? Onbewerkt uiteraard, zodat ik die wellicht later kan bestellen?

Ik kan eens kijken of ik wat heb, ga ik vanavond of morgen even doen!

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-17 18:42

Excuses voor het laatste model, maar door de hectiek van afgelopen week o.a. door solliciteren ben ik er niet aan toe gekomen. Morgenavond, beloofd!!

jenne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-17 19:22

Mijn foto's zijn allemaal klaar, ik zet ze vanavond op de website :)

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-17 15:35

Oké de foto's zijn af maar ik heb problemen met de WiFi thuis en in mijn laptop geen mogelijkheid om een internetkabel te koppelen.. 't uploaden moet dus even wachten. Maar ik ben in ieder geval klaar :D

mosyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 22:06

Ik ben benieuwd!
Dat wordt naar de McDonalds om wifi te hebben

mosyl

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-17 22:19

Hij plaatst mijn smileys niet, dus voor de duidelijkheid:
Dat was een grapje hoor ;-) :-p