Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:I.v.m. eventuele studie/privé of andere werkzaamheden, heb ik geen 'regel' wat betreft een uiterlijke inlever datum. Ik kan (en wil niet) in iemands agenda en/of privéleven kijken en heb ook geen zin om als politieagentje op te treden, maar jullie begrijpen vast wel dat het niet leuk is als een model 2 maanden op foto's moet zitten wachten.
Saar88 schreef:Is het misschien handig om een uiterste 'inlever'datum vast te stellen? Of zeg ik nu iets stoms
jenne schreef:Saar88 schreef:Is het misschien handig om een uiterste 'inlever'datum vast te stellen? Of zeg ik nu iets stoms
Meestal heeft iedereen het idd wel binnen 3/4 weken af.
Ik heb nu 3 modellen af maar wacht met op de site zetten tot ik alles van iedereen klaar heb. Alles tegelijk dus.
Er gaat gewoon erg veel tijd bij mij inzitten. Eerst selecteren, dan de kleuren per foto aanpassen en dan de touwtjes en paaltjes wegwerken.
Ben gemiddeld denk ik wel 2 uur per model kwijt aan nabewerken. En dat met 8 modellen. Probeer het iig zo snel mogelijk af te hebben.
Heb zelf ook wel eens model gestaan met mijn paard en weet dat je graag zo snel mogelijk je foto's wilt hebben
mosyl schreef:Ik was de laatste die erbij kwam, ik vind dat ik al helemaal blij mag zijn met al dat moois!
De andere modellen hebben er al heel lang naar uit gekeken...
Begrijp ik nu goed dat Kirsten, die ook op de lijst met fotografen staat, er niet bij was?
Hier zie ik niet 1x haar naam voorbij komen.
En ik heb er al helemaal niet op gelet hoeveel fotografen er waren.
Saar88 schreef:Ik heb al een paar favorieten om te bestellen!
Heeft er eigenlijk iemand een portretfoto van Vin geschoten? Weet dat het een actiemeeting was, maar kan zijn natuurlijk. Mocht iemand er eentje hebben, zou ik die dan mogen zien misschien? Onbewerkt uiteraard, zodat ik die wellicht later kan bestellen?