Ik heb het hele topic stil gevolgd, maar ik moet even wat complimenten geven
De resultaten zijn echt schitterend dames! De modellen zagen er superleuk uit, en hadden ook geweldige outfits, En de fotografen heb het prachtig vastgelegd!
TequilaRos
Geplaatst: 25-10-16 15:23
Dank je voor het compliment (namens iedereen denk ik)!
Ik heb er ook weer een aantal af. Had even een betaalde shoot tussendoor, dus die had even voorrang. Maar nu weer bezig voor jullie dus:
Morgen probeer ik weer een rondje te doen....
magda_90
Geplaatst: 25-10-16 20:54
De foto's van de kleine elfjes staan ook online. Jammer genoeg zijn het er erg weinig geworden, op de een of andere manier was ik nog niet wakker oid? Dit waren de beste helaas. http://makwafotos.nl/once-upon-a-time-16102016/
De rookfoto's komen nog.
Ondanks het slechte begin waren ze wel in voor een lolletje!
Het zat ook allemaal wel erg tegen Magda... Maar de foto's die je hebt zijn prachtig! Ik vind het echt fantastisch dat er zo'n geweldige foto van de meiden samen bij zit! Daar hoopte ik nog zo op en ben ik erg blij mee!
De rest is ook erg mooi hoor Magda! Maar ik vind zo'n heerlijke spontane foto van de meiden samen wel echt helemaal top! Dat zijn echt de waardevolle foto's.
Voorlopig zijn dit all foto's die ik plaats (zie alle op me fb link) Mogelijk ga ik in de toekomst nog wat klooien met photoshop Maar dan plaats ik wel een linkje
Voor een volgende keer mag die giga cape al eerder omgedaan worden, vind hem zo'n mooi plaatje geven met je gave fries!
magda_90
Geplaatst: 26-10-16 22:00
Die mening deel ik zeker.
En hierbij mijn laatste foto's. Nogmaals dank iedereen en hopelijk vinden jullie het resultaat mooi.
Voor mijzelf heb ik iig een hoop leerpunten gevonden mbt fotografie. Voel je ook vrij om tips/commentaar te geven.