Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLianneeee schreef:Oke, dus het gaat wel door?
Ik ga zometeen een busje ophaLen voor het paard. Daar betaal ik toch even €115 voor en zou wel heel graag willen weten of het echt door gaat en niet dat er vanavond nog word gezegd dat het weer toch tegenvalt en het verplaatst word. (Wat ook niet erg is opzich, maar anders betaal ik 115 voor een busje en gebruik ik hem niet)
xLianneeee schreef:Sorry, maar ik twijfel wel een beetje... 60 -70% neerslag morgen en vind het wel mooi als de zon een beetje schijnt ipv dat het grauw is en regent. Daar kost het me een beetje teveel moeite voor.
Straks gaat iemand anders voor mij dat busje halen en mijn moeder moet er morgen om 5 uur uit voor mij en dan komt ze naar mij toe (ik heb geen rijbewijs). Dus als het weer tegenvalt is mij het niet waard helaas...
yke_lover schreef:Ugh ik had gisteren een super mooie frontriem gezien en ik had gelezen dat als je hem voor 14.00 besteld hem morgen in huis hebt maar ik heb vandaag niks gekregen en ook geen mail van de track & trace dus ik mailtje sturen naar bedrijf geld het alleen op frontriemen die op voorraad zijn... zij moet mijne nog helemaal makendus dinsdag krijg ik hem pas
super jammer want bij mijn frontriem zijn alle diamanten er zo wat uit