[M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 09:57

_San87_ schreef:
Echt mooie foto's zeg :). Vind het wel 'zonde' dat veel modellen zo arrogant/boos kijken. Weet niet of dat de bedoeling was, maar er zijn maar een paar foto's met een glimlach :o.

Ik probeer als fotograaf verschillende blikken vast te leggen. Ene keer serieus, blij, bedenkelijk etc. Ligt ook aan de pose. Vaak genoeg gevraagd naar een glimlach :) vind ze zelf nou niet perse arrogant of boos kijken, eerder serieus of bedenkelijk .

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:00

Anoniem schreef:
_San87_ schreef:
Echt mooie foto's zeg :). Vind het wel 'zonde' dat veel modellen zo arrogant/boos kijken. Weet niet of dat de bedoeling was, maar er zijn maar een paar foto's met een glimlach :o.

Ik probeer als fotograaf verschillende blikken vast te leggen. Ene keer serieus, blij, bedenkelijk etc. Ligt ook aan de pose. Vaak genoeg gevraagd naar een glimlach :) vind ze zelf nou niet perse arrogant of boos kijken, eerder serieus of bedenkelijk .
Serieus en bedenkelijk idd ook.

En dat snap ik, je wilt verschillende uitdrukkingen vastleggen. Zal misschien aan de getoonde selectie liggen. Desalnietteplus zijn het super foto's.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:01

_San87_ schreef:
[naam] schreef:

Serieus en bedenkelijk idd ook.

En dat snap ik, je wilt verschillende uitdrukkingen vastleggen. Zal misschien aan de getoonde selectie liggen. Desalnietteplus zijn het super foto's.

Dank je :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:07

Ik moet eerlijk zeggen dat dit bij mij inderdaad wel t geval is Heb ook in de 3/4 jaar dat ik nu shoot pas één of 2 keer een fotograaf gehad die vroeg of k wilde lachen, is in de meeste modelfotografie niet echt gewenst haha

_San87_ schreef:

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:29

arizonagreen schreef:
Ik moet eerlijk zeggen dat dit bij mij inderdaad wel t geval is Heb ook in de 3/4 jaar dat ik nu shoot pas één of 2 keer een fotograaf gehad die vroeg of k wilde lachen, is in de meeste modelfotografie niet echt gewenst haha

_San87_ schreef:

Echt joh. Is daar een reden voor?

mingming

Re: [M] Vintage Fotomeeting Redo - 28 februari 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:35

Geen idee?

Ik weet wel dat het mij niet lukt, ik heb een beugel dus het is heel lastig om mijn lippen op elkaar te houden en als ik dan ook nog moet glimlachen ziet het er apart uit. Maar dat lukt wel als mijn beugel er over een paar maanden uit is (hoop ik)

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:37

Maar je kan wel lachen Arizonn!
( Even snel met bokt upload! )
Afbeelding

DShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:43

Ik ga overigens volgende week proberen alles af te ronden! :)

arizonagreen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-16 10:54

Yep, voor de meeste shoots is t gewoon gewenst, een lachend gezicht verteld eigenlijk maar één ding, een serieuzere uitstraling kan veel meer betekenen dan maar 1 ding en is daarmee uitnodigender om naar te kijken en wat 'boeiender', ook moet je maar is nadenken, ooit een echte fashionshoot oid gezien met vol lachende modellen? Ik niet vaak haha

_San87_ schreef:
arizonagreen"

[quote="_San87_ schreef:

Echt joh. Is daar een reden voor?[/quote]

mowgli7

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-16 21:17

Even reageren :D

valiantS schreef:
Mooi !

Pas je dan tijdens het verkleinen wel de resolutie aan ?

Nee wist niet eens dat dat moest haha, ik heb je weer ff een pb gestuurd.

xAlice schreef:
Leuke foto's hoor Katja :D
Ik had twee tips voor je. één was om wat meer met de kleuren te spelen, maar zie dat je dat bij andere foto's wel hebt gedaan dus beetje overbodig. Die foto's van Mandy hebben bijvoorbeeld echt een super mooi vintage tintje.
En verder probeer te letten op je compositie. Ik zie soms net wat afgeknipte ledenmaten zoals een voet of zoals op die foto van mij die je hierboven plaatst een stukje billen. Niet altijd erg, maar wel iets om op te letten.
Ik vind ze goed gelukt in ieder geval! :D

Bedankt voor de tip, het was me niet eens opgevallen. Maar zal er proberen te letten.

mingming schreef:
Leuk Katja! En bedankt voor de foto's in de mail :)

Graag gedaan :o

babli schreef:
Bedankt voor de foto's Katja! :o

Graag gedaan :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:26

Hier dan ook een aantal van Mandy! :)

Ik ga mij de komende 2 weken even concentreren op mijn herkansing van mijn scriptie :+ daarna ga ik iedereen weer even langs en stuur ik alles via de mail op!

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:49

Echt leuk ,vooral de eerste.
En ik moet ook mijn compliment maken richting Mandy want wat ben jij gegroeid als model ! :j

xAlice

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 11:54

Heel mooi inderdaad, heel natuurlijk. Echt gaaf :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 12:11

Dank jullie :o :D

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-16 13:04

@Natascha Bedankt!! Ben er erg blij mee!

@Astrid Bedankt! Ik merk wel dat ik nog vaak hulp vraag qua poses aan de fotografen, maar ik ben zeker een stuk minder onzeker vergeleken met de eerste vintage meeting! :o

LOVESUSHI

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 19:15

Zo, eindelijk de foto's af. Heb het gigantisch druk (gehad), dus heb vandaag even alles bewerkt haha. Alle modellen hebben een berichtje op fb gehad met de link & uitleg. Jammer dat ik bij sommige modellen een beetje in tijdnood kwam, waardoor ik weinig foto's van ze heb. Sorry!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-16 20:23

Bedankt!! Ben er erg blij mee!! *\o/*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-16 21:42

Ik heb iedereen een mail gestuurd met de foto's!
Sommige modellen krijgen nog een paar foto's binnenkort, als ik nu eindelijk die scriptie haal... Ga ik alle foto's weer even langs :D
(Dat is na 2 april)

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-03-16 09:17

Ik moet helaas Amber en Mandy nog afmaken, mandy had ik al geinformeerd.
Had een week zo'n last van mijn arm dat ik even niets kon doen..... -O-
En vorige week een hele grote betaalde stalshoot gehad dus die moet nu even voor ....

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-16 23:39

Even een schopje :o Ik heb in elk geval van demi nog niks gekregen van de foto's

babli

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 00:11

mingming schreef:
Even een schopje :o Ik heb in elk geval van demi nog niks gekregen van de foto's

Ik ook niet! :o

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 07:10

Ik wil alvast mijn enorme excuses aanbieden dat mijn foto's zo vertraagd zijn...
Ik hoop deze week de tijd te vinden om een inhaal race te maken qua nabewerken van foto's...
Hele hectische periode gehad...
Ik ben het dus niet vergeten, maar er helaas niet zo veel aan kunnen doen.

valiantS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-16 09:11

Hier nog 1...... :o :o ben normaal nooit zo laat maar val van de 1 in de andere
betaalde opdracht en dat gaat voor.
Gelukkig alleen Mandy nog afmaken Y;( ik heb contact met haar gehad hierover.
En Amber haar foto's wil ik nog even door lopen.

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-16 08:39

Ik heb mandy hier zaterdag inderdaad over gesproken! Ik zal in de loop van de week even inventariseren wie er nog wat mist.
Van mij klopt ook dat er nog dingen missen, daar zal ik in de loop van de week verandering in brengen :)!

mingming

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-16 11:56

Super dat jullie het even laten weten :D