Ja, mocht het verplaatst worden wilde ik graag mee! Ik kom net die ochtend uit mijn laatste nachtdienst, ik ben om 7 uur s'morgens vrij van werk, om dan met mijn nachtdiensthasses 2 uur later foto's te maken leek mij niet zo'n geweldig idee
Mowgli4
Geplaatst: 27-11-15 19:06
Ik kijk het nog even aan. Vandaag verwachtte ze ook heel veel regen en uiteindelijk viel het mee. Dus ik kijk nog even aan
Vandaag viel inderdaad best mee. Wanneer besluiten we of het doorgaat of niet? Morgenavond?
Mowgli4
Geplaatst: 27-11-15 21:04
van buienradar word je ook niks wijzer... elke dag staat er wel weer wat anders op en wat er op staat, klopt soms ook niet eens zoals vandaag. denk dat je het beste zo lang mogelijk kunt wachten idd met een besluit nemen
_l_amanda_l_
Geplaatst: 27-11-15 21:54
Sure_lee schreef:
Bleeegh de voorspellingen worden steeds slechter nu. Windkracht 9 en regen Dansen met zijn allen! voor de
9? Waar zag je dat? Buienradar zegt nl. 4/5 (net als vandaag)
Maare, wanneer horen we wat er gebeurd? Ik vind bijna alles goed, alleen bakken met regen is niet tof..
Mowgli4
Geplaatst: 27-11-15 22:09
Beetje regen ben ik niet vies van. Zolang het maar niet met bakken naar beneden komt vallen. Het lijkt tot nu toe nog niet echt extreem ofzo
Nog bedankt allemaal! Sterkte Simone . Mocht de meeting wel verplaatst worden, en er nog een plaatsje vrij zijn, wil ik wel graag mee (als dat mag natuurlijk ) .
Ik baal echt van het weer.. Het waait hier nu al behoorlijk en morgen zou het nog harder gaan waaien. Zoals het er nu voor staat kom ik morgen helaas niet, een beetje regen vind ik niet erg maar met harde wind ga ik niet met de trailer de weg op