Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
NienSCHaap schreef:Keona1 schreef:Ik heb bijna alle email adressen, alleen van Bennington en Whisper nog niet! Willen jullie die sturen?!?!
Anders moet je ze nog een PB sturen.
Ik heb eventueel maris (Bennington) haar email wel.
nobje schreef:[/quote]Goedemorgen allemaal,
Heb inmiddels mijn mail adres doorgestuurd.
Hoop dat ik het naar de goede persoon heb gestuurd hi hi hi
ga zo maar eens even mijn mail box legen... loop nu weer achter met de mail ha ha ha
Maar het feest boek heb ik bij gewerkt![]()
En daar heb ik nog even met plezier naar het album gekeken dat ik voor deze meeting
had aangemaakt.. wat een feest !
Keona1 schreef:nobje schreef:Goedemorgen allemaal,
Heb inmiddels mijn mail adres doorgestuurd.
Hoop dat ik het naar de goede persoon heb gestuurd hi hi hi
ga zo maar eens even mijn mail box legen... loop nu weer achter met de mail ha ha ha
Maar het feest boek heb ik bij gewerkt![]()
En daar heb ik nog even met plezier naar het album gekeken dat ik voor deze meeting
had aangemaakt.. wat een feest !
Keona1 schreef:En mocht iemand deze mensen kennen, doe mij een pb met hun e-mailadres dan stuur ik deze twee foto's door als ze dat willen!
[ [url=m/Fz71OG.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iSonwi.jpg]Afbeelding[/url] ]
_Milo schreef:Klopt het trouwens dat ik van Joyce en Saskia nog foto's krijg?
Heb net alles op de laptop gezet
Saskiaa_ schreef:_Milo schreef:Klopt het trouwens dat ik van Joyce en Saskia nog foto's krijg?
Heb net alles op de laptop gezet
Ja, dat klopt!Iets met studie, verhuizen, werken.... Het duurt vele malen langer dan gehoopt, maar ik kom er gewoon niet aan toe. De portret en rijfoto's van iedereen heb ik wel gedaan. Alleen de losgooifoto's nog.
Murosch schreef:Ik heb ook nog een foto van criollo_yess. Niet superscherp, maar misschien vind je hem leuk