Ik heb ook een geslaagde dag gehad! Nogmaals; bedankt voor de goede organisatie! Mijn foto's staan inmiddels op laptop, zijn er zooooooo veel! Maar probeer zo snel mogelijk van iedereen 1 foto uit te werken. Heb wel al een aantal heeeeeele gave voorbij zien komen waar ik erg blij mee ben, voor mij moeilijk punt en als je foto daar dan haarscherp is ben je daar best blij mee! Bedankt allemaal! Voor de gezelligheid maar ook de modellen die zo hun best hebben gedaan! Super!
Ik wilde Mac pakken tomdom liet me in de steek whihi Ben op de wei nog flauwgevallen Nu slapen morgen zie ik wel veder
Sjolvir
Geplaatst: 19-07-15 00:10
Zo!! Jij bent snel!! Die met het witte paard is gaaf!!! En ik ben ernstig tegen de zon in aan het staren Wel weer duidelijk dat ik altijd in de schaduw rond hang! Maar Sjolfje is prachtig!
Van groep 1 heb ik er van iedereen 2. ( + 2 van Sjol!) De rest komt hoop ik morgen! Dan hoop ik dit weekeind nog van iedereen vast 2 foto's klaar te hebben
Elodie1
Geplaatst: 19-07-15 03:28
Vond het hardstikke leuk dames!
@taars super leuk sfeertje zo in de foto! @meliss super cool een 'stijger' foto En die andere mooie berg op galop met wapper haar hihi