En ook wel benieuwd of iemand stiekem nog actiefotos heeft van Dyl, die niet los mocht maar daar zelf even anders over dacht

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
TanjaxBas schreef:Ik zou ook graag een prijslijst willen!
Leuke foto's Anouska!! Maar bij de foto van Taifoen ben je begonnen om de hengsten ketting weg te werken alleen dit is nog niet af. Zou je hem misschien kunnen sturen dat de hengsten ketting er nog helemaal op staat, of natuurlijk weg bewerkt?
its_laraa schreef:Ik ben klaar met mijn foto's en ga ze morgen mailen en op mijn site zetten!![]()
Prijzenlijst zal ik ook meteen bij het mailtje met de foto's zetten!
Edit: hele gave foto's allemaal, hoop ooit ook zulke foto's te kunnen maken!!
faatxhorse schreef:Justine, ik woon in Amsterdam. Helaas heb ik ook erg weinig tijd voor een verzorgpony, zeker nu, maar als je aanbod serieus is houd ik dat zeker in gedachten!
faatxhorse schreef:Dankjullie Tanja, Sparkles en Justine!
Justine, ik woon in Amsterdam. Helaas heb ik ook erg weinig tijd voor een verzorgpony, zeker nu, maar als je aanbod serieus is houd ik dat zeker in gedachten!
Heel mooi weer Sylvana, en leuk Anouska! Je kan het (gratis) programma GIMP eens proberen.
XxJustinexX schreef:Superleuk begin! Hey, een ding is zeker, het begin is er en oefening baart kunst!![]()
Ben benieuwd naar de foto's van blacky! Mocht je overigens tips willen of vragen hebben over t wegwerken etc. Je kan me altijd ff een PBtje doen leg t graag uit en help graag