jUst_eVa schreef:Jammer marleen! Maar zeker begrijpelijk!Mzorro, kun je evt wel een andere avond? Die zondag erna bijv. Zou leuk zijn als je er bij kan zijn!Nee helaas niet. Ik ben dan op vakantie.
Ik ga deze week niet meer redden, mijn camera is stuk... Heb vandaag ook al een meeting af moeten zeggen... bah...
Jolliej schreef:Ik ga deze week niet meer redden, mijn camera is stuk... Heb vandaag ook al een meeting af moeten zeggen... bah...Dan doen we hem een andere keer!
Marleen_vA schreef:Ik zeg dan dus af. Ik weet niet of er een reserve model al was aangewezen?Ja van jou weet ik het! Geen idee die moet ik nog even contacten
Bij geen reactie meer gaat de meeting helaas niet door.. Of er moeten nieuwe fotografen zich aanmelden
misschien kunnen we een nieuwe meeting organiseren? want ik las dat deze niet door ging.nieuwe ronde nieuwe kansen.
gebokt schreef:misschien kunnen we een nieuwe meeting organiseren? want ik las dat deze niet door ging.nieuwe ronde nieuwe kansen.Lijkt mij een goed idee, maar omdat hij verplaatst word blijven sws de mensen die zich vanuit de vorige keer hebben aangemeld en alsnog willen/kunnen
ik zou hem best willen organiseren maar ikheb het nog nooit georganiseerd dus als er iemand wil helpen die er wel verstand van heeft?
gebokt schreef:Ooh ik dacht dat je hem niet door wilde laten gaanSorryAls er niet genoeg animo voor is gaat hij niet door nee
Ik krijg geen reactie op deze meeting meer.. Ik wil graag heen! Dus bij deze wie zijn er nog geïnteresseerd?-xxcleeoo