Mijn aanmelding stond al ovb gezien de drukte momenteel. Desondanks blijft ik mij schuldig voelen, maar gezien de situatie is het niet anders. Afscheid nemen is niet te plannen en al helemaal niet uit een onverwachte hoek.
Daar hoef je je niet schuldig om te voelen hoor. .
Maar ben gewoon benieuwd met hoeveel weer nu nog zijn ook omdat er modellen afvallen en of we dan nu maar 1 groep over houden. .
marjan1986
Geplaatst: 10-06-15 06:49
Hmm hmm indd kun jij niks aan doen Magda. Ben ook wel benieuwd hoe en wat allemaal zondag en of het überhaupt doorgaat. Ivm auto terug brengen en planning s'middags.
Zo veel afmeldingen zijn er nog niet toch? 2 fotograven en 2 modellen zo iets? Vorige keer ging het ook gewoon door dus hoop dat het nu ook gewoon door gaat, ben er geestelijk al helemaal op voorbereid
Niet schuldig voelen Magda... soms gebeuren er dingen waar je niet om heen kunt en zo te horen is het echt niet iets leuks
Ik ga ook nog mee! Bij voorkeur na 12 uur Het belooft mooi weer te worden! Als het veel te warm wordt kunnen we altijd nog een duik in het water nemen haha
NienSCHaap
Geplaatst: 10-06-15 19:25
silby schreef:
Volgens mij zou amanda voor het schema zorgen, misschien is ze wat druk... komt vanzelf tis nog geen zondag