Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bellatrix schreef:Dik gedrukt heeft bevestigd!
Fotografen:
1. vroli1
2. Niobe
3. faatxhorse
4. jenne
5. hamsterfan
6. Cynn
7. JorisDy
8. Bellavie
Reservelijst:
1. xJikke
2. Kkkaren
3. Marjoow
4. Grease
Citaat:Assistenten:
1. Tezzy
2. Vader van Cyn
3. Jis_
4. MarlonNaldo
Citaat:Het zou fijn zijn als je op de reservelijst staat en je kan of wil niet meer dat je het even laat weten...en dus ook het topic blijft volgen.

Nouja, ik kan ook zelf mijn make-up doen

Dat stelde ze zelf voor dus dat is dan waarschijnlijk het beste?
Wij dan door de mua en Happy kan nog aangeven wat ze wil dan? Bijdrage was 6,25 per deelnemer uit mn hoofd geloof ik. Maar de fotografen die nu van de reservelijst af komen moeten dan ook nog even aangeven of dat OK is qua kosten om te kijken of we nog op t goede totaalbedrag komen.
) kunnen jullie mij wel van de lijst halen.. Leek me erg leuk om heen te gaan maar ben niet zo betrokken bij de meeting waardoor ik niet weet wat er allemaal gepland staat ed ☺️ Zo mag de 1e nieuwe reserve mijn plaats innemen die wel actief is op bokt Bellatrix schreef:Dik gedrukt heeft bevestigd!
Fotografen:
1. xJikke
2. Niobe
3. faatxhorse
4. jenne
5. hamsterfan
6. Cynn
7. JorisDy
8. Bellavie
Reservelijst:
1. Kkkaren
2. Marjoow
3. Grease
1. Tezzy
2. Vader van Cyn
3. Jis_
4. MarlonNaldo
Citaat:Het zou fijn zijn als je op de reservelijst staat en je kan of wil niet meer dat je het even laat weten...en dus ook het topic blijft volgen.
Bellatrix schreef:Dik gedrukt heeft bevestigd!
Fotografen:
1. Marjoow
2. Niobe
3. faatxhorse
4. jenne
5. hamsterfan
6. Kkkaren
7. JorisDy
8. Bellavie
Reservelijst:
1. Grease
2. xJikke
1. Tezzy
2. Vader van Cyn
3. Jis_
4. MarlonNaldo
Zou het wel jammer vinden als dat niet meer lukt nadat ik m'n best heb gedaan er eentje te vinden..