Ik heb gefotografeerd met mijn 70-200 (de rook-foto's) en mijn 17-55. Een iets grotere hoek meenemen is zeker aan te raden, met een 70-200 krijg je de gebouwen er nauwelijks op.
Ik heb nu 2 foto's gezien van Dor maar ben er al heel blij mee!
De meeting was goed georganiseerd en ik denk ook mooi verdeeld in het groepje van fotografen.
Als begeleider van het model vind ik het altijd erg prettig als een fotograaf gewoon duidelijk is: daar moet hij staan en jij daar, beetje zus en beetje zo. In beide groepen werd er duidelijk verteld hoe ze je paard op de foto wilde zetten en dat werkt fijn!
Dus niet alleen een compliment voor de organisatie maar ook voor de fotografen zelf
Hmm bij mij op de pc zijn de kleuren frisser, in oa de dichtbijfoto van Adorno, op mobiel is het wat fletser.
Ik heb trouwens na een tip in een ander topic mijn handtekening wat verkleind, ga ik uiteindelijk op alle foto's doen, maar jullie krijgen als alles af is alles per mail
Mijn laptop is aant infuus.. hopelijk heb ik hem voor t weekend terug en kan ik fijn de foto's afwerken. Want straks ook natuurlijk weinig tijd rond kerst/oud&nieuw