Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Bagheera_206 schreef:xxcleeoo schreef:Ik heb een portfolio week, dat betekend 3 dageb stage en dan 2 dagen vrij om evt toetsen in te halen
Dat klinkt als heel druk.Dan laten we het toch zo. Is prima hoor. Als de fotografen ergens de foot's neerzetten en evt. linkje hier in het topic plaatsen komt het vast ook goed.
Bagheera_206 schreef:Misschien kun je zo een "wiebelpagina" maken? Dat wordt wel eens gedaan met meetings.
http://www.weebly.com
xxcleeoo schreef:ik weet niet hoe snel de fotografen foto's kunnen bewerken enz. maar als ze donderdag of vrijdag zijn bewerkt kunnen ze meteen op de site. Mij lijkt het ook leuk om even een paar fotografen in actie erop te zetten!
Bagheera_206 schreef:xxcleeoo schreef:ik weet niet hoe snel de fotografen foto's kunnen bewerken enz. maar als ze donderdag of vrijdag zijn bewerkt kunnen ze meteen op de site. Mij lijkt het ook leuk om even een paar fotografen in actie erop te zetten!
Meestal duurt het max week of 3 a 4 voordat alle fotografen alle foto's hebben geselecteerd en nabewerkt en de foto's online staan. Deze verkleinde foto's met watermerk mogen jullie gewoon op social media als Bokt/Twitter/Bokt/etc. gebruiken.
@Fotografen: Vul mij even aan als iets anders gaat of dat jij een andere insteek hebt of jij bent een andere aanpak gewend.