Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pimaude schreef:_juudith: Ja, het was een beetje weird vannochtend, maar gelukkig waren de fotografen zo lief om ieder apart te willen fotograferen. Of willen.. ze moesten, haha! Wel heel leerzaam, maar in groepjes leer je toch net iets meer dan wanneer je alles zelf moet uitvogelen.
ElineGC: Er hebben gister nog 2 fotografen afgezegd, vannochtend zijn daar door omstandigheden 2 fotografen bij gekomen dus kwamen we uit op 4 fotografen. Een reservefotograaf heeft niets meer van zich laten horen dus daar weet ik het fijne niet vanaf. 1 model had een ander paardje staan met koliek en durfde het niet aan - logisch, gelukkig gaat het beter met deze pony en het derde model heb ik ook niets meer van vernomen maar daar had ik al een beetje op gerekend - deze bokker was al iets te ijverig met alles wel regelen dat ik het niet echt vertrouwde. Maar May had een privé shoot met maarliefst 5(!) fotografen om zich heen en ook de baasjes van de honden waren erg lief en geduldig. Even inpassen in de situatie en uiteindelijk hadden we echt een gezellig dagje!
pimaude schreef:oh ships, die witte letters pakken natuurlijk niet op wit lol. :p ik weet ook nog niet hoe ik zelf makkelijk en snel mn logo kan zetten waar ik wil?
Nieuwe topic is er! Fotografen van hier hebben sws recht op een plekje, modellen gaan uiteraard op gestemd worden.
[FM] themameeting Zwolse heide part ll