Anoniem schreef:En nogmaals mij vraag of jij zwart op wit wilt dat ik m'n cap op eigen risico afdoe? Omdat ik minderjarig ben zal m'n vader die dan ondertekenen
Heb ik kort over nagedacht. Maar dat lijkt me niet nodig.
Kijk, ik ben een particulier die voor mijn eigen lol dit organiseert. Er zit ook nergens winst of zoiets. (Sterker het kost me vooral veel tijd, en ook wat geld) De enige "winst" zit -hoop ik- in een leuke en gezellige dag, en een hoop mooie foto's.
Het gaat mij er vooral om dat als er iets naars mocht gebeuren, dat ik er achteraf geen gezeur mee krijg. Geen gedoe met aansprakelijkheid en zo.
Vandaar dat ik af en toe hamer op eigen risico.
We starten vanaf de paardenheerlijkheid, daar ligt ook mijn contact voor de toestemming. Zij zijn fnrs gekeurd, en daar moet hoe dan ook alles met cap op het paard. En omdat de eerste rit begeleid wordt door iemand van de heerlijkheid, en ook gewoon voor wat eigen veiligheid is de rit ook met cap.
Zwart op wit is dus wat mij betreft niet nodig.
Gewoon verantwoordelijk gedrag verwacht ik wel van iedereen natuurlijk, maar dat spreekt voor zich lijkt me. (hoewel, ik heb ook bij meetings wel dingen zien gebeuren waarvan mijn nekhaar overeind ging staan...)