Ik zit nu even in de knoei met mijn examens en eindwerkstuk. Volgende week ben ik daar mee klaar. Ik ben bezig met een paar foto's te bewerken, maar volgende week ga ik er echt mee aan de slag. Ik hoop dat hier begrip voor is.
saskiakefie
Geplaatst: 10-06-14 17:56
Wie het leuk vindt kan mijn pagina liken, (vind ik wel leuk ) heb er ook al wat foto's op gezet van de fotomeeting
Ik ga ook even liken haha en noukso das begrijpelijk succes nog even!
noukso
Geplaatst: 10-06-14 18:16
KletsKoekje en iEmmaaa: dankjulliewel! Ben er bijna SaskiaKefie: jouw tekeningen zijn ook zo mooi!! Geliked
KletsKoekje
Geplaatst: 10-06-14 20:28
Mag ik jullie wat vragen fotograven? Ik ben bezig met mijn eerste spiegelreflex camera aan te schaffen, en neig momenteel erg naar de Canon EOS 1200D + 18 55 IS II . Vinden jullie dit een leuk instapmodel om mee te beginnen? Of eventueel een ander advies? Bedankt alvast
Ik heb geen verstand van dat merk maar de vraag is wat je wilt fotograferen. Ik had ook een kitlens erbij gekocht maar maar er nog nauwelijks gebruik van want het is gewoon niet zulke goede kwaliteit. Als je dieren wilt fotograferen kun je beter de body kopen + een telelens van bijv 70-200 mm. Of als je liever landschappen wilt fotograferen een lens kopen die daar geschikt voor is.
Ik zou er wel een telelens bij kopen, dan heb je een veel beter resultaat als je bijv. Dieren wil fotograferen. Heb zelf geen ervaringen met de 1200D maar heb zelf een 500D. Die vind ik erg fijn
Dan zou ik zeker een telelens kopen, zul je veel meer plezier mee beleven. In een dierentuin, mits je dieren wilt fotograferen kom je nergens met 50 mm. Bovendien haalt dat lensje het object, of mens, of dier uit zijn verhouding. Dus als je bijv een hond fotografeert krijg je een hond met een groot hoofd en klein lichaampje etc.