Vreemd! Maar ze was op de meeting naar mijn idee ook ineens weg. Of ik heb het niet in de gaten gehad.
Trouwens, als jullie topics aanmaken met de foto's, dan vinden wij fotografen dat natuurlijk leuk om te zien. Geven jullie even een linkje hier in het topic?
Haha ja tuurlijk! Komt nog wel een ITP van maar als ik alles binnen heb En ja vond het ook apart. Ze heeft enkel 3 foto's op haar fb pagina geplaatst maar nog niks op de speciale site van Lois en laat dus ook niks horen... Miss dat Lois haar even kan bellen? Miss dat er iets aan de hand is ofzo??
Leuk topic geworden Sharon!! Ik zie alleen dat je hem bij de Young Riders hebt geplaatst. Ik zou m even laten verplaatsen. Dan heb je vast meer kijkers!
Als het goed is heeft iedereen de mail en foto's ontvangen! Ik hoor het graag als jullie vragen hebben of opmerkingen
mijn opmerkingen had je al gehad heb de foto's ontvangen... nabestellen wacht k mee tot melanie zo ver is...
darkadia
Geplaatst: 23-07-14 15:59
Hoi hoi,
zojuist gekeken wat ik wil nabestellen, gezien ik t idee krijg dat de foto's van Melanie niet meer gaan komen. Heb jij nog contact met haar gehad Lois?? Zal t toch in delen moeten doen ivm de kosten... @Anne Klopt het dat ik van jou verder geen info heb gehad over de kosten van het nabestellen?
Nikkylove
Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-14 11:24
Nee heb geen contact meer met haar gehad. Zal haar nog een keer via facebook een berichtje sturen. (mijn telefoon is vlak voor mijn vakantie gestolen dus via daar ben ik even niet bereikbaar)
Heb dus ook al 2x bericht gestuurd op facebook, zonder enige reactie. Erg jammer. Heb inmiddels Lois, Elvira en Susanne laten weten welke ik wil nabestellen. Anissa, jou mail ik ook zo! @Anne heb er bij jou ook paar, maar nog geen info gehad over het nabestellen
Leuk dat iedereen nu gaat bestellen! Gaan er ook nog meer topics geopend worden met foto's?
Anissa, ik hoop dat je ergens deze week de foto's kan sturen aangezien ik al betaald heb. Het kan namelijk misschien best even duren voordat je van iedereen de bestellingen binnen hebt.