Hahahaha gezellig! Nou, ik kan je vertellen dat die grote lomperds slecht op gang komen mijn oma's chihuahuapup rent die herder van mij er 30x uit ze zijn zo verdomd behendig en bizar snel Het lastige is dat ze inderdaad wel even moeten weten wanneer ze te hardhandig zijn
Ja ze zijn ook super lief dat is het probleem niet hahah. Alleen je moet het zo in de gaten houden. Moos blaft op het begin wel maar als die eenmaal ziet dat het goed is stopt dat snel gelukkig
Het werkt ook niet mee voor morgen zag ik, mocht er een andere datum komen dan ben ik er graag bij als fotograaf. Dit was de eerste keer dat ik een meeting helaas moest afzeggen.
Ik ben echt totaal het overzicht kwijt hoeveel fotograven er nog gaan vandaag haha. Maar laat het nu wel voorbij gaan. En tegen de tijd dat er weer een fotoshoot is is Mila wss helemaal uitgegroeid.. Zit er dan weer een max aan het aantal maanden dat de hondjes mogen zijn? Want dan word het lastig.
wowwww wat was het smiddags heeeerlijk in de broekpolder:) smiddags rond 3 uur begonnen met fotoshoots en rond een uur of half 7 weer naar huis! het was prachtig!!!! lekker rustig ook vooral ivm de regen sochtends denk ik we hadden het gewoon naar de middag moeten schuiven meiden!!!maare wat wordt de nieuwe datum?
Marlis
Geplaatst door de TopicStarter: 05-07-14 20:17
12, 13 of 20 juli!!! Maar ik zal er een nieuw topix voor aanmaken