Wauuwww Marinda, deze sfeer in foto's vind ik altijd zo mooi!! Heel magisch! Dat is nou iets wat ik zou willen kunnen.. Simpele foto, maar hij spreekt boekdelen Petje af!
Klik hierboven op 'Kyra' voor het album van Kyra. Mocht je foto's willen nabestellen, dan verzoek ik je een pb te sturen! Ik stuur dan de prijzen (liggen laag) door. Sommige foto's zullen op mijn site of Facebook worden gebruikt.
Wat vinden jullie, heb ik de foto boven te rood gemaakt? Of is het beter dan onder? Meningen graag! Ik keek namelijk in het album van Kyra, nadat ik naar andere foto's had gekeken, en ik vond ze toch nog vrij koud. Ik heb dus dezelfde foto's in het album gezet Nanda, alleen dan wat anders van kleur
Edit, ik denk dat ik de onderste het mooiste vind zelf. Later bijgevoegd, deze heb ik nog weer aangepast.
Komt er op neer; Ik had maandag (de 25e) mijn examentoetsen nog van vorig jaar, waarmee ik mijn diploma zou behalen en door zou gaan naar de trimopleiding. De zaterdag ervoor (23e) is er een brief binnen gekomen bij mijn ouders thuis. Omdat ik mijn diploma nog niet behaald had werd mijn aanmelding automatisch geannuleerd voor de trimopleiding. Ik er meteen achteraan van hoe en wat (kon de toetsen namelijk niet eerder inhalen) en daar kwam het op neer dat ik een nieuwe intake moest doen nu ik die toetsen behaald heb. Vandaag intake gehad, en met hun zicht op de voorgaande jaren (vol met privé problemen, tot depressie, uit huis gaan van stress en daar nog meer sores van krijgen aan toe) hebben ze mij een negatief studie advies gegeven. Ik had voorgaande jaren zoveel verzuimuren dat ze me nu dus de deur weigeren naar de opleiding toe (oftewel; alle gedane moeite is voor niks geweest...al het geregel van alles voor school) Probleem daarmee is dus dat ik nu geen stufie kan ontvangen omdat ik niet ergens sta ingeschreven, waardoor ik de huur niet kan betalen, en dus noodgedwongen weer terug zal moeten verhuizen naar mijn ouders toe Ben er kapot van, had zulke plannen voor dit jaar...en nu...leegte. Niks, ik voel me leeggezogen. Het voelt alsof de leraren me echt afstoten van de school (beetje gevalletje van; daar zijn we van af, nu niet meer toelaten)
Nu dus op zoek naar een andere studie of bezwaar aantekenen. Ik wilde eigenlijk eerst het tweede doen, maar na alles wat er is voorgevallen klinkt een compleet andere school ook wel fijn. Eerst nu de focus leggen op verhuizen, wat zaterdag zal gebeuren
Ach Marinda dat is niet niks. Dat ze dan nu niet jouw gedane moeie genoeg waarderen om te zien waar jij je voor in wil zetten.....waardeloos Ik hoop dat je dan op een andere school wel de opleiding kunt doen wat jij graag wilt.
@Sanne ik vind de onderste ook het mooiste, maar ik kijk niet met een oog van een fotograaf (dat talent heb ik helaas niet)
Ik heb weer knopen doorgehakt..zoals de definitieve keuze de trimopleiding te laten voor wat het is en een nieuwe start op een nieuwe school te beginnen. Huur is geregeld met de huurbaas, en het inpakken is begonnen
Muurp
Geplaatst: 28-08-14 09:37
@Sanne; ik vind de onderste mooier. Misschien iets fletser, maar wel natuurlijker.