zodat je allebei blij kunt zijn met de resultaten. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
zodat je allebei blij kunt zijn met de resultaten. Dott schreef:Vraagje aan de fotografen, wat vinden jullie leuk/mooi om te zien? Leren halster, touwhalster of gewoon liefst een hoofdstel?
Felgekleurd dekje of juist niet te fel (rood ofzo).
Heb er geen ervaring mee dus ben benieuwd..
En de kleur van je dekje hangt af van wat je zelf aanhebt 

mijn foto's zijn meestal volledig zonder iets, maar ik snap dat dat nu niet mogelijk is en ga verder geen voorkeuren uitspreken.

. Hij houdt ook veel (heel veel) van gras eten. Amanda heeft nog een leuke foto daar van, geloof ik. Dekjes hebben we ook wel, dus dat komt goed.
tenzij meneer het weer presteert er een pluk tussenuit te werken. Dan moet ik iets anders verzinnen xD
Nouks schreef:Sterkte, scrappiecoco.
Nu ik meedoe als fotograaf overweeg ik wel ineens heftig mijn paard ook eens aan te melden voor een meeting

tuttebelletje hihi

ik ga nog eerst op vakantie voor die tijd...zeeën van tijd om na te denken als ik daar lekker in de zon lig...

scrappiecoco schreef:[***] schreef:Sterkte, scrappiecoco.
Nu ik meedoe als fotograaf overweeg ik wel ineens heftig mijn paard ook eens aan te melden voor een meeting
Dankjewel
Ik zou zeggen DOEN! Altijd leuk, zo'n nieuwe ervaring. Wordt ook mijn eerste x. Als het niet goed gaat, zijn we er ook om elkaar te helpen![]()
Ik weet namelijk dat Eniki dit heel spannend gaat vindentuttebelletje hihi