Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
NibbitLotus schreef:Super!
Wat ik nog even wou vragen aan de mensen van de ochtendgroep: zijn er mensen die per se als eerste willen? Als het zou kunnen zou ik namelijk heel graag als eerste gaan met Stip, omdat ze thuis een veulen heeft staan. (Neem haar niet mee omdat ik geen zin heb in een hyper actief krijsend veulen haha) Dan kan ik namelijk wat eerder naar huis en weet ik zeker dat Stip geen last van de uiers krijgt. Ik zorg er uiteraard voor dat ik er op tijd ben!
BvanhetB schreef:Jeutje, één dag niet achter de pc gekregen en al weer zoveel bij te lezen![]()
Snorrie is inderdaad schoonNogmaals super bedankt Marinda.. Zelfs met zijn tweeën zijn we al 3,5 uur kwijt geweest aan wassen
Dus owee als iemand morgen commentaar heeft
Haha!
Buster staat helemaal in de deken nu, inclusief hals. Manen zijn ingevlochten en helemaal uitgekamd. Staartbandage zit nog mooi om zijn staart heen. Voorpluk zit een vlecht in. Zijn 'pennyelastiekje' zit ook nog goedEr is hier ook nog eens net een nieuwe trailer opgehaald, dus morgen gaan we poepiechique op pad... Moet volgens mij helemaal goed komen! Ik heb er zin in!