haha, helaas hebben jullie waarschijnlijk niet zo veel aan mijn richtingsgevoel Wordt t nu barneveld centrum?
Wat een gezeur hier zeg .Marlies ik rij ook langs station barneveld. Nja langs noord centrum is om namelijk
Ik weet niet waar Noord zit, ben er nooit geweest. Maar centrum is voor mij prima. Maar wil je ook nog een uurtje mee na de meeting? Even picknicken?
Alles wat nu uitgevochten wordt, daar hoeft zondag niet meer over gezeurd te worden Ik heb er zin in!Nog even een nieuw sjabrak gekocht om netjes voor de dag te komen.
Ik kan Marlinde anders wel thuisbrengen dan? Want ik denk dat we er wel een uurtje zitten. Of lukt dat nog wel?
Kijk wel even . Moet zondag de shetjes doen en Appie weer laden dat red ik niet voor de meeting en savonds na mijn schoonouders. Komt wel goed Marlinde komt wel thuis
Ik ben door alle chaos even de tijden kwijt Hoe laat gingen we nou verzamelen? Bellatrix schreef:Nemen we eten voor onszelf mee? Lijkt mij het handigst. ..Inderdaad Ik ga daarna door naar Amersfoort dus als iets ergens op de route ligt kan ik ook mensen dumpen
Marlinde heeft mij in de auto vanmiddag even uitgelegd hoe ik moet rijden en het is super makkelijk. Karli, jij bent om 11.15 op Barneveld centrum dus?Marjo, weet je al wat je doet? 'S ochtends naar Winston of ga je op de scooter naar de meeting?Heb er zin in, hopelijk is het net zulk weer als vandaag!Oh, neemt iemand een kleed mee voor erna?
En we kunnen ook wel gewoon op/in het zand zitten hoor. Ik neem ook nog chocolade koekjes en mini brownies voor ons mee.