Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niekje51 schreef:Linkje doet het! Hahaha, ik zat bij het andere pannenkoekhuis te kijken die 500 meter verderop zit.. Vandaar dat ik niets kon vindenWie maakt er nou ook twee zo dicht bij elkaar.
@TS, is dit het plekje wat je bedoelde? Volgens mij is dit em namelijk.
Dit ken ik wel, dit ligt schuin achter de Arnhemse Manege, ik wandelde vaak een rondje om dit weiland heen met mn hengst. Dit is vlgs mij de parkeerplaats van de tennisvereniging.
Niekje51 schreef:Ah mooi! Ik zag daar altijd de mensen van de tennisvereniging parkeren, vandaar
Maar dan kunnen we denk ik als adres die van de tennisvereniging aanhouden?
Kemperbergerweg 671A, 6816 RT Arnhem Google maps link: http://goo.gl/maps/I0GC3
De weg zelf die we echt bedoelen heeft geen naam (tja... dacht toch echt dat het 2014 was, maar daar blijkbaar nog niet)
Laurahh schreef:Zo moeilijk was het dus niet, gewoon een beetje streetviewen in de wegen rondom de heide
Als jullie zeggen dat het een openbare parkeerplaats is dan zal dat wel zo zijn!
Niekje51 schreef:Laurahh schreef:Zo moeilijk was het dus niet, gewoon een beetje streetviewen in de wegen rondom de heide
Als jullie zeggen dat het een openbare parkeerplaats is dan zal dat wel zo zijn!
Haha, moet je wel bij het juiste pannenkoekhuis kijken. Ik snapte er al helemaal niets van.. Weg in, speeltuin, ik maar zoeken
Ik weet het niet zeker, maar volgens Brechje is het openbaar
Niekje51 schreef:Ok, maar weet je zeker dat het een openbare parkeerplaats is? Zou vervelend zijn als we er halverwege de ochend weg moeten..Of anders toestemming vragen. Als je wil, kan ik ze zo wel ff een belletje geven om te checken.
Edit, sorry Ghislaine, je hebt een wat lastige naam, ik heb heel lui je (halve) boktnaam gebruikt. Sorry
lovebrechjex schreef:Inmiddels contact opgenomen met de eigenaar van de tennisvereniging, hele aardige man. Vind het prima dat wij wat parkeerplekken gebruiken 13 April en vind het ook erg netjes dat we contact met hem opgenomen hebben. Parkeerplekken waren inderdaad van de vereniging, maar er staan ook vaak auto's van wandelaars en dat vinden ze geen probleem
lovebrechjex schreef:Inmiddels contact opgenomen met de eigenaar van de tennisvereniging, hele aardige man. Vind het prima dat wij wat parkeerplekken gebruiken 13 April en vind het ook erg netjes dat we contact met hem opgenomen hebben. Parkeerplekken waren inderdaad van de vereniging, maar er staan ook vaak auto's van wandelaars en dat vinden ze geen probleem
Niekje51 schreef:lovebrechjex schreef:Inmiddels contact opgenomen met de eigenaar van de tennisvereniging, hele aardige man. Vind het prima dat wij wat parkeerplekken gebruiken 13 April en vind het ook erg netjes dat we contact met hem opgenomen hebben. Parkeerplekken waren inderdaad van de vereniging, maar er staan ook vaak auto's van wandelaars en dat vinden ze geen probleem
Top! Zoveel mogelijk netjes naast elkaar parkeren, dan komt het wel goed. Ik gooi mn mestboy wel ff in de trailer, als ik het niet vergeetKunnen we het ook weer netjes achter laten.