Fotomeeting omgeving Arnhem Noord.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:12

Ik ken het daar wel, heb mijn hengst een winter bij Arnhemse Manege gehad, dat is een stukje verder door vanaf pannenkoekhuis en dan aan de rechterkant. Maar dan nog weet ik niet waar ik moet parkeren voor deze fotoplek ;) Ik PB!
Laatst bijgewerkt door Niekje51 op 27-03-14 11:13, in het totaal 1 keer bewerkt

Moonfight

Re: Fotomeeting omgeving Arnhem Noord.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:13

Als jullie tot een uitkomst komen, laat het mij dan ook even weten ;)

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 11:44

Ik kan TS helaas niet helpen met adres, geen idee waar ze het over heeft.. :(

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:08

Ik ben laatst wel met de mountainbike door dat gebied gegaan, maar ben er verder ook helemaal niet bekend :n

Edit; ik zie op google maps dat er op de kruising Harderwijkerweg en Wekeromseweg wel een kleine parkeerplaats is, maar dit is de klein voor trailers. Zou wel iets kunnen zijn voor de fotografen.
Edit2; Als je bij het pannenkoekenhuis dat smalle straatje in gaat zie je op gegeven moment rechts een weiland met een parkeerplaats (?) ernaast?
Laatst bijgewerkt door Laurahh op 27-03-14 12:31, in het totaal 1 keer bewerkt

ninalovenina

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:28

Ik kom erachter dat ik op 11 april met nina op wedstrijd ga, het is op 13 april toch? Dan moet dat namelijk geen probleem zijn :p

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:33

@Nina, dit is 13 april idd.
@Laurahh, je Edit2 is de plek die TS bedoelde, heb je die in een linkje?

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:34

Uhm, ik kan wel ff printscreens maken van google maps en streetview?

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:35

een googlemaps linkje is ook fijn, dan weten we het direct. Even op het kettingicoon rechts van het printer icoontje drukken, dan krijg je de link die wij nodig hebben.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:40

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 12:44

Linkje doet het! Hahaha, ik zat bij het andere pannenkoekhuis te kijken die 500 meter verderop zit.. Vandaar dat ik niets kon vinden :') Wie maakt er nou ook twee zo dicht bij elkaar.

@TS, is dit het plekje wat je bedoelde? Volgens mij is dit em namelijk.

Dit ken ik wel, dit ligt schuin achter de Arnhemse Manege, ik wandelde vaak een rondje om dit weiland heen met mn hengst. Dit is vlgs mij de parkeerplaats van de tennisvereniging.

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 12:49

Niekje51 schreef:
Linkje doet het! Hahaha, ik zat bij het andere pannenkoekhuis te kijken die 500 meter verderop zit.. Vandaar dat ik niets kon vinden :') Wie maakt er nou ook twee zo dicht bij elkaar.

@TS, is dit het plekje wat je bedoelde? Volgens mij is dit em namelijk.

Dit ken ik wel, dit ligt schuin achter de Arnhemse Manege, ik wandelde vaak een rondje om dit weiland heen met mn hengst. Dit is vlgs mij de parkeerplaats van de tennisvereniging.

Ja dat is hem!! Zijn openbare parkeerplekken.

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:01

Ah mooi! Ik zag daar altijd de mensen van de tennisvereniging parkeren, vandaar ;)
Maar dan kunnen we denk ik als adres die van de tennisvereniging aanhouden?
Kemperbergerweg 671A, 6816 RT Arnhem Google maps link: http://goo.gl/maps/I0GC3
De weg zelf die we echt bedoelen heeft geen naam (tja... dacht toch echt dat het 2014 was, maar daar blijkbaar nog niet doorgedrongen :'))

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 13:03

Niekje51 schreef:
Ah mooi! Ik zag daar altijd de mensen van de tennisvereniging parkeren, vandaar ;)
Maar dan kunnen we denk ik als adres die van de tennisvereniging aanhouden?
Kemperbergerweg 671A, 6816 RT Arnhem Google maps link: http://goo.gl/maps/I0GC3
De weg zelf die we echt bedoelen heeft geen naam (tja... dacht toch echt dat het 2014 was, maar daar blijkbaar nog niet :'))

Ja super! We zijn er vroeg dus zou moeten lukken. Zie er ook altijd wandelaars enzo.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:22

Zo moeilijk was het dus niet, gewoon een beetje streetviewen in de wegen rondom de heide :D
Als jullie zeggen dat het een openbare parkeerplaats is dan zal dat wel zo zijn!

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:27

Laurahh schreef:
Zo moeilijk was het dus niet, gewoon een beetje streetviewen in de wegen rondom de heide :D
Als jullie zeggen dat het een openbare parkeerplaats is dan zal dat wel zo zijn!

Haha, moet je wel bij het juiste pannenkoekhuis kijken. Ik snapte er al helemaal niets van.. Weg in, speeltuin, ik maar zoeken :')
Ik weet het niet zeker, maar volgens Brechje is het openbaar :o

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 13:34

Niekje51 schreef:
Laurahh schreef:

Haha, moet je wel bij het juiste pannenkoekhuis kijken. Ik snapte er al helemaal niets van.. Weg in, speeltuin, ik maar zoeken :')
Ik weet het niet zeker, maar volgens Brechje is het openbaar :o

Ghislaine, pony heet Brechje haha :P
Zie er heel vaak mensen met honden enzo.

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:39

Ok, maar weet je zeker dat het een openbare parkeerplaats is? Zou vervelend zijn als we er halverwege de ochend weg moeten.. ;) Of anders toestemming vragen. Als je wil, kan ik ze zo wel ff een belletje geven om te checken.

Edit, sorry Ghislaine, je hebt een wat lastige naam, ik heb heel lui je (halve) boktnaam gebruikt. Sorry :P

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 13:46

Het is inderdaad wel fijn om het zeker te weten, je hebt inderdaad geen zin in gezeur op die dag zelf :)

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 14:27

Niekje51 schreef:
Ok, maar weet je zeker dat het een openbare parkeerplaats is? Zou vervelend zijn als we er halverwege de ochend weg moeten.. ;) Of anders toestemming vragen. Als je wil, kan ik ze zo wel ff een belletje geven om te checken.

Edit, sorry Ghislaine, je hebt een wat lastige naam, ik heb heel lui je (halve) boktnaam gebruikt. Sorry :P

Haha geeftniet ;)
Waar zou ik dan naar moeten bellen, pannenkoekenhuis, boswachter, tennisvereniging?

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 14:28

Ik zou met de tennisvereniging beginnen.
Is een mobiel nr, heb em in je inbox gedropt.

Moonfight

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 20:39

Top dat jullie zo meedenken!

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-03-14 20:49

Inmiddels contact opgenomen met de eigenaar van de tennisvereniging, hele aardige man. Vind het prima dat wij wat parkeerplekken gebruiken 13 April en vind het ook erg netjes dat we contact met hem opgenomen hebben. Parkeerplekken waren inderdaad van de vereniging, maar er staan ook vaak auto's van wandelaars en dat vinden ze geen probleem :)

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-03-14 21:23

lovebrechjex schreef:
Inmiddels contact opgenomen met de eigenaar van de tennisvereniging, hele aardige man. Vind het prima dat wij wat parkeerplekken gebruiken 13 April en vind het ook erg netjes dat we contact met hem opgenomen hebben. Parkeerplekken waren inderdaad van de vereniging, maar er staan ook vaak auto's van wandelaars en dat vinden ze geen probleem :)

Mooi!

Niekje51

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:19

lovebrechjex schreef:

Top! Zoveel mogelijk netjes naast elkaar parkeren, dan komt het wel goed. Ik gooi mn mestboy wel ff in de trailer, als ik het niet vergeet :P Kunnen we het ook weer netjes achter laten.

lovebrechjex

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-14 10:24

Niekje51 schreef:
lovebrechjex schreef:

Top! Zoveel mogelijk netjes naast elkaar parkeren, dan komt het wel goed. Ik gooi mn mestboy wel ff in de trailer, als ik het niet vergeet :P Kunnen we het ook weer netjes achter laten.

Ja precies hahaha, komt wel goed!
Zou super zijn als je doe meekan nemen, laten we het inderdaad netjes achter! :)