goedemorgen allen, Even een inbreuk in jullie topic. Hebben jullie er rekening mee gehouden dat de strand huisjes dit weekend worden opgebouwd? Ik weet niet of het vlieger pad hetzelfde is als de eerste parkeerplaats bij de pierweg (die aparte aan de rechterkant). Iedereen is daar aan het zagen, schroeven ed. Niemand vervuild het strand expres maar let even op los liggend materiaal.
Ik heb helaas mijn andere meeting moeten afzeggen vanwege een kapotte auto.. Nu sta ik hier nog 2e op de reservelijst(even probs voor jullie dat er hélémaal niemand heeft afgezegd ) maar had dus ineens niks meer te doen op deze prachtige dag!
Aangezien het fietsafstand is voor mij, zal ik (met toestemming van Elvira) zometeen ook gezellig komen. Ik maak wat leuke behind the scenes foto's, misschien wat als een hulpje spelen en misschien met de actiefoto's dat ik er een enkeling meeschiet
Dat ik straks geen verbaasde gezichten heb als ik aan kom, zal gezellig een dagje meedraaien Tot zo!
Ik vond het erg geslaagd vandaag! Mijn email is skaay1@hotmail.com Ik ben van amber en vlinder Ook het losgooien was leuk om te zien! Ik ben super benieuwd naar de foto,s!