Haha oke fijn! Lijkt me erg leuk. Ik heb trouwens een nikon D3100.
NorwayFjord
Geplaatst: 27-02-14 23:10
Heb zelf meer verstand van Canon maar we komen er vast wel uit En als tip: Ik heb heel veel gehad aan het fotografieboek van Femke (fotografienaam HypoFocus). Het is even een investering maar je leert er wel veel van!
Ik heb steeds t gevoel dat me kleuren niet uitkomen zoals ze zijn op de foto, hwt lijkt wel ofer zo'n doffe gloed overheen zit en k vraag me af of dat nou aan mij ligt en de instellingen of gewoon aan de lens..
Ik kan van t weekend even wat foto's neerzetten als voorbeeld zit nu op me telefoon en dat bedoel k dus geen idee waar k dat precies moet en kan vinden op me camera witbalans enzo..
AvWShots
Geplaatst: 28-02-14 11:52
Leek het niet alsof er een soort "mist" op de foto zat? Zoiets kan ik me vaag herinneren bij jou tenminste, want je hebt er al langer last van he.
DShots
Geplaatst door de TopicStarter: 28-02-14 12:16
_Lisaa_ schreef:
Ik heb steeds t gevoel dat me kleuren niet uitkomen zoals ze zijn op de foto, hwt lijkt wel ofer zo'n doffe gloed overheen zit en k vraag me af of dat nou aan mij ligt en de instellingen of gewoon aan de lens..
Op de meeting vragen stellen lijkt mij geen probleem, kan evt. ook wel het een en ander over witbalans, sluitertijd en diafragma beantwoorden maar als we het in dit topic doen wordt het zo rommerlig denk ik
Haha daar heb je wel gelijk in inderdaad laten we t dan idd maar ontopic houden!:)
butengeweun
Geplaatst: 28-02-14 13:56
Stel hier ook de vragen, als je mij in de ochtend kan inplannen gaat het passen mijn pa heeft in de middag de auto nodig.
Nog een vraagje heb 2 dames nu shandy die jullie hebben gezien maar kan ook rose meenemen. Deze kan ik ook rijden het is aan jullie bij deze ook een foto