Fotomeeting in Arnhem e.o [GLD]

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Carmenxoxo

Re: Fotomeeting in Arnhem e.o [GLD]

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 20:25

Ik heb geen waterdichte dingen :+

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:28

Carmenxoxo schreef:

Welke maat heb je?

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 20:29

Eviii_x schreef:
Carmenxoxo schreef:

Welke maat heb je?

40/41 :wow:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:41

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 20:42

Carmenxoxo schreef:
Eviii_x schreef:
Welke maat heb je?

40/41 :wow:
nevermind :')

Denk dat ik ook de laarzen aan doe, kan ik zelf ook het water in

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 20:59

Deetjeeuh schreef:
Jullie moeten maar even kijken wat jullie met de planning doen en qua losgooi foto's. Maar ik heb hier de voorbeelden waar ik het net over had. :Q

http://imageshack.us/a/img593/5308/z5al.jpg
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=30vd ... rcx-FBgXGg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 4832_n.jpg
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2uyo ... rcx_FBgXGg

Iedereen fotografeert anders, maar je hebt toch redelijk hetzelfde resultaat. En dat is jammer, vind ik. Maar, kijken jullie maar even. :P

Klopt, maar het gaat om het portfolio van de fotografen.

desi92

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:08

Houden jullie wel rekening mee dat t rond die tijd gevroren kan hebben en dat t dan glad kan zijn?
Wij hadden begin feb een meeting en toen liepen we ook tegen deze dingen aan. Ook is het echt ijzig koud als er een beetje wind staat

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 21:13

desi92 schreef:
Houden jullie wel rekening mee dat t rond die tijd gevroren kan hebben en dat t dan glad kan zijn?
Wij hadden begin feb een meeting en toen liepen we ook tegen deze dingen aan. Ook is het echt ijzig koud als er een beetje wind staat

Ik heb de weersverwachting van de komende twee weken gekeken en het wordt 's nachts niet kouder dan 3 graden :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:17

Carmenxoxo schreef:
Deetjeeuh schreef:
Jullie moeten maar even kijken wat jullie met de planning doen en qua losgooi foto's. Maar ik heb hier de voorbeelden waar ik het net over had. :Q

http://imageshack.us/a/img593/5308/z5al.jpg
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=30vd ... rcx-FBgXGg
https://fbcdn-sphotos-a-a.akamaihd.net/ ... 4832_n.jpg
http://nl.tinypic.com/view.php?pic=2uyo ... rcx_FBgXGg

Iedereen fotografeert anders, maar je hebt toch redelijk hetzelfde resultaat. En dat is jammer, vind ik. Maar, kijken jullie maar even. :P

Klopt, maar het gaat om het portfolio van de fotografen.

Nee, daar gaat het niet (alleen!) om. De eigenaren willen toch ook mooie foto's van hun paarden? Of is het raar dat ik nu ook voor beide kanten denk? :o

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 21:21

Nee ik begrijp het wel, maar ik ga niet mijn paard 4 x 10 min losgooien want dat red ze echt niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:24

Geen 4x 10 minuten? Maximaal 2 keer. :P

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 21:32

Vind ik alsnog erg lang, als je dr ook nog heen moet rijden en terug en portret en rijfoto's.

Sunneva

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:35

Ok, ik neem m'n valkje mee :) en ik neem dus paaltjes mee.
Beide pony's durven in het water. Dutch de pony vind het echt geweldig, zelfs als het koud is (ze is eventingpony ;) )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:36

Mag ik dat raar vinden? Heen en terugweg is er grote kans dat je stapt. Dus een warming up & cooling down. Verder denk ik ook niet dat een pony van portraitfoto's erg moe wordt. :o

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 21:36

Sunneva schreef:
Ok, ik neem m'n valkje mee :) en ik neem dus paaltjes mee.
Beide pony's durven in het water. Dutch de pony vind het echt geweldig, zelfs als het koud is (ze is eventingpony ;) )

Ahh, leuk! Ik vind jou'n valkje echt leuk!

Maar zou loraine dan met jou meerijden met de trailer?

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 21:38

Deetjeeuh schreef:
Mag ik dat raar vinden? Heen en terugweg is er grote kans dat je stapt. Dus een warming up & cooling down. Verder denk ik ook niet dat een pony van portraitfoto's erg moe wordt. :o

Ik laat mijn paard niet 20 min achter elkaar rondjes rennen. Als ik haar in de bak 10 min laat rennen is ze lichtelijk bezweet.

anouk97x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:41

Ik ga mijn paard ook niet 20 min rond slingeren

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:41

Het ligt helemaal aan de planning of ze achter elkaar moet rennen of niet, en die zouden jij en Evi maken. Verder, met het losgooien zal het vast niet alleen maar rennen worden.

Maar ik snap het niet, jij zegt net dat het allemaal om het portfolio voor de fotografen gaat. Nu zeg ik dat in dat geval het beter is als er niet te veel op een hoopje zitten, maar daarna verander je weer naar je paard. Tuurlijk wil je het beste voor je paard, maar ik snap je beredenering niet precies. Hoe lang rij jij normaal? Vast wel langer intensiever dan 20 minuten?

Ik wil je echt niet aanvallen, niemand trouwens, maar ik snap het niet. En dit is hoe ik er, op dit moment, over denk.

Carmenxoxo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-13 21:46

Deetjeeuh schreef:
Het ligt helemaal aan de planning of ze achter elkaar moet rennen of niet, en die zouden jij en Evi maken. Verder, met het losgooien zal het vast niet alleen maar rennen worden.

Maar ik snap het niet, jij zegt net dat het allemaal om het portfolio voor de fotografen gaat. Nu zeg ik dat in dat geval het beter is als er niet te veel op een hoopje zitten, maar daarna verander je weer naar je paard. Tuurlijk wil je het beste voor je paard, maar ik snap je beredenering niet precies. Hoe lang rij jij normaal? Vast wel langer intensiever dan 20 minuten?

Ik wil je echt niet aanvallen, niemand trouwens, maar ik snap het niet. En dit is hoe ik er, op dit moment, over denk.

Het gaat idd om de portofolio van n fotograaf maaaaaar als mijn paard zoveel moet rennen dan raakt xe bezweet want ze heeft wel n wintervachtje,
En het welzijn van mijn paard gaat voor.

Ik rij normaal 45 min maar stap heel veel tussendoor omdat ze n flinke vacht heeft. We rijden 1 x per week eigenlijk echt intensief maar dit niet langer dan n halfuur.

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:47

Dees,
Om een paard nou 20 minuten rond te laten rennen als een gek lijkt mij ook niet zo goed plan.
Stel je paard is ingedeeld dat hij begint bij het losgooien en daarna moet hij nog op portret foto's, dan staat je paard helemaal bezweet, met grote neusgaten en verwilderd op de portret foto's...
Bovendien is het hún paard en bepalen hún wat ze het paard laten doen.

Eviii_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 21:55

Voor alle mensen die 2 paarden meenemen. Willen jullie die samen of appart op de foto?

xAnthea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:01

Sorry dat ik kom binnenvallen, maar ik vind dit maar een rare gang van zaken... Ik heb al 2x aan een meeting meegedaan, en 20min losgooien is vrij normaal hoor... Vaak doen ze nog langer.
Als de indeling zo is dat je eerst losgooi foto's hebt en dan pas portret, dan zou ik even terug aan de planning sleutelen...

Ik vind het ook raar dat je zegt dat het hun paard is en zij mogen bepalen wat er dus mee gebeurd. Ja, het is hun paard, maar dit is een fotomeeting, ze moeten er niets voor betalen, dus dan mogen ze wel doen wat er gevraagd wordt. Als zij gaan zeggen wat ze willen, dan kunnen ze beter betalen voor een fotoshoot ;)

En nu ben ik weer weg.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:01

Welzijn van het paard staat voor mij, natuurlijk, ook op de eerste plek! Dat is zeker. Ook bepalen inderdaad de eigenaren wat ze toestaan. Maar er zijn wel een paar punten waar niet (goed) over na gedacht is. En dat vind ik jammer.

En, het paard gaat geen 20 minuten achter elkaar rennen. Desnoods plannen we pauzes in, of doe je het binnen die 20 minuten, dat je gaat stappen. :)

Ik stel alleen maar wat dingen voor, ook dingen die we misschien kunnen overwegen. En ik vind het fijn dat jullie met argumenten komen waarom wel/niet. Maar ik voel me nu eerder aangevallen dat ik niet aan het welzijn van een paard denk, wat dat doe ik zeker wel. ;)

Verder ben ik het ook voor een groot deel met Anthea eens.

zoni65

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:42

hmm ik lees weer even mee maar ik weet ook niet of mijn pony er mooier op word als hij alleen maar rent hij zweet nog al snel met die vacht en ik neem heel veel lint mee ik kan ook een goede longeer zweep mee nemen en ik ga zelf misschien ook niet voor rij foto's als mijn zadel dan nog niet in orde is

JulietteFoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-13 22:46

Carmenxoxo schreef:
Ik kom met de tinker!
Nina met haar paardje

Oke leuke paarden!
Ben benieuwd of ze het water ingaan!