Ania.. wil je alsje-alsje-alsjeblieft niet van het slechtste uit gaan? .. De modellen die nu op de lijst staan zijn allemaal mensen die zich hebben opgegeven. De laatste 2 uit de OPGAVE lijst zijn op dit moment bericht zodat ze ja/nee kunnen zeggen. Nu zijn de modellen volgens mijn lijst op! Daarom zijn er 2 reserve-modellen ingeschakeld.
Ania
Geplaatst: 18-11-13 15:13
Je hebt bv paarden van Suzanne, Inga en Gerrit nog. Die hebben zich ook opgegeven. En nog die andere haflinger en kwpner. Waarom anderen benaderen terwijl we nog zoveel andere reserves hebben?
Suzanne heeft bericht gehad, en de andere 2 zijn op wazige reden van mijn lijst geschrapt. De paarden van Arthis zijn er allemaal uit omdat ze met gezondheidsproblemen zit. Nog steeds vind ik je boos reageren zeg, ik ben ook maar een mens!
Ik heb mij in het begin ook opgegeven hoor Ania, alleen dan met mijn oude bijrijdpaard, ondertussen is er een nieuw paard gekocht. Maar het paard wat ik had opgegeven in de eerste instantie was ook niet gekozen, dus vandaar dat ik nu het andere paard opgeef als eventuele reserve. Ik moet vanavond namelijk even vragen of de eigenaresse het leuk vind en kan e.d.
Ik weet niet of de modellen verdeeld worden over een ochtend en middag groep? Ivm die paaltjes. Heb niet echt zin om van 's morgens vroeg tot eind vd middag te wachten op mijn paaltjes, want ik wil ze wel weer mee terug.
Ik meld me toch af. Volgende keer beter, jullie veel plezier!
Anoniem
Geplaatst: 19-11-13 14:10
Er zijn er 2 uitgevallen.. Ik wacht op reactie van de 2 overgebleven.. Als ik die donderdagochtend nog niet heb dan worden de reserves ingelicht, anders missen we straks 2 paarden dat is niet de bedoeling!
Ik heb even een vraagje. Voordat ik mij volledig afmeld als fotograaf, het volgende. Nu 4 weken geleden ben ik flink hard van mijn paard gestuiterd. Hierdoor kan ik helaas niet een hele dag foto's maken. Dat red ik lichamelijk helaas nog niet. Ik kan wel een halve dag komen. Dat moet, denk ik, wel lukken. Is dit handig voor de organisatie of gaan jullie dan liever voor iemand die de hele dag kan komen? Ik heb er wel heel veel zin in.
Arthis kan misschien wel. zal ff mijn bijrijder vragen. aangezien ik hier zelf minder werk aan heb dan.
FleurSandro
Geplaatst: 19-11-13 20:40
Arthis schreef:
Arthis kan misschien wel. zal ff mijn bijrijder vragen. aangezien ik hier zelf minder werk aan heb dan.
ik zou wel graag willen ja!! alleen of ik kan en me vader wil rijden is een ander verhaal.... zal vragen!
Anoniem
Geplaatst: 19-11-13 21:32
wacht!!
Martine ik heb liever dat je mij pbt voor er vanalles toegezegd wordt. Bij deze krijg jij zo een berichtje. Artis en fleurenmien: ik ga zo kijken of er plek is, begreep eerder dat jij je terugtrok om gezondheidsredenen dus alle paarden geschrapt van jou. Ook jullie krijgen pb.