Ik ze wel openen maar worden dan idd erg groot en onscherp! Ze zijn ook weer erg gaaf. Misschien kan ze ze iets kleiner maken of een andere link sturen?
Zo doet hij het hier ook goed wat zijn we weer mooi idd zeer moeilijk om te kiezen... Denk dat ik bij iedereen wel de paar mooiste ga bestellen. Hihi ja die gekke bekken....
Dank jullie wel! Het was mijn eerste fotomeeting met honden en ik moet zeggen dat ik heel erg blij ben met het resultaat. Natuurlijk ook dankzij jullie mooie, brave beestjes!
wow Erna, echt? Nou, dat is nergens aan af te zien hoor! Echt fantastisch. Ik hoop je volgend jaar ook nog eens achter de lens bij mn paardje te hebben
Monique, wat doe jij precies met je foto's..? Ze zijn onwijs mooi maar gooi je er iets van een effect in ofzo..? Of verander je het een en ander aan contrast..? Ze zijn allemaal heel (mooi) sprookjesachtig zegmaar, maar zie op mijn laptop zoveel pixels... Of lijkt dit zo..? Is net alsof de foto's net niet scherp zijn, of er is iets..
Dank je LoveUggs, waarschijnlijk maak je op je laptop de foto op een of andere manier groter dan 100% waardoor je veel pixels ziet. Die hierboven staan zijn op 100% weergegeven al zijn die wel van facebook dus qua kwaliteit wat minder. Ik heb de kleuren in de foto wat warmer gemaakt en speel ook wel wat met de contrast instellingen.
Nee heb het ook hier op de schoolcomputers.. Maar dan komt het vast door facebook! Haha. Ben benieuwd naar de rest van je foto's, want neemt niet weg dat ze niet mooi zijn haha, echt heel gaaf namelijk!