Ik zet het logo dan niet op de foto maar bij mij geldt ook de logo's mogen er niet af worden gehaald gebeurd dit wel door bijv facebook's profiel foto wil ik daarbij een vermelding van mijn naam en site zien
Is het bewust gedaan staat er een boete tegen over (helaas heb ik dit in moeten voren naar meerdere keren fotos op site's te hebben gezien zonder mijn logo)
murosch, dat kan kloppen. ik ben even aan het stoeien met albums aan maken, linkjes zijn dan ook veranderd
CoSnuf
Geplaatst: 23-11-13 20:39
Daar is niets brutaals aan Naomi. Ik ben het nu al een aantal keren tegen gekomen dat mensen zich op bokt netjes aan de regels houden maar vergeten dat ze vrienden waren op facebook. Ik ben hier dan ook totaal niet van gediend. En dan spreek ik niet alleen voor mezelf denk ik. We hebben er allemaal werk van maar ook zeker veel plezier, laten we dit zo houden. Ik gok dat het weer iets te beroerd hier staan dan ik naar jullie toe bedoel haha. Ik val hier ook niemand aan hoor absoluut niet! haha maar het gebeurd gewoon te vaak. Er word vaak vergeten dat de foto eigendom is van de fotograaf en niet van het model (eigenaar)
Ik ben begonnen met Gaia
Naaoommii
Geplaatst: 23-11-13 20:41
Ik kan je foto's wel zien hoor mandy!!
Gerda ja klopt dat is soms wel gewoon erg jammer. Ik spreek ook altijd mensen aan als ik zie dat ze het doen ook al is het niet mijn foto. -----
Ik ben er mee gestopt, morgen avond weer verder. Vriendinnen komen zo hier dus dan zit ik niet graag nog foto's te bewerken Ik hoop morgen mn eerste albums af te hebben
Ik ga morgen beginnen. Drukdrukdruk vandaag ik vond het gezellig en hoop dat jullie mn foto's mooi gaan vinden komen al mooie foto's voorbij!!
Cavalia
Geplaatst: 24-11-13 14:29
Even voor de duidelijkheid haha, bij fotos sws vermelding erbij of alleen waar t logo weg valt? Zou het nooit bewust doen haha dus wil t graag goed doen